Gsf3 GameStudioForum V3.8 |
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen. |
|
TIJDELIJK ONGEBRUIKT
5
5
2
| |
| Hoe groot moeten de Redhead 3 levels gemiddeld zijn? | | 0 tot 1000 vakjes groot | | 0% | [ 0 ] | | 1000 tot 2000 vakjes groot | | 10% | [ 1 ] | | 2000 tot 3000 vakjes groot | | 0% | [ 0 ] | | 3000 tot 4000 vakjes groot | | 0% | [ 0 ] | | 4000 tot 5000 vakjes groot | | 20% | [ 2 ] | | 5000 tot 6000 vakjes groot | | 30% | [ 3 ] | | 6000 tot 7000 vakjes groot | | 0% | [ 0 ] | | 7000 tot 8000 vakjes groot | | 10% | [ 1 ] | | 8000 tot 9000 vakjes groot | | 10% | [ 1 ] | | 9000 tot 9999 vakjes groot | | 20% | [ 2 ] |
| | Totaal aantal stemmen : 10 | | |
| | Auteur | Bericht |
|---|
Mje Adv. Operator

| Onderwerp: TIJDELIJK ONGEBRUIKT za aug 13, 2011 12:10 pm | |
| Ik ga niet aan de oude Redhead 3 zonder nieuwe technieken verder. In plaats daarvan maak ik een compleet nieuwe versie!Als de game een bepaalde lengte heeft komt hier een demo: Hier komen de levels en hun voortgang: Leaf hill AF- 100% GROOTTE: 5049 VAKJES
- 100% GROOTTE: 3737 VAKJES
- 100% GROOTTE: 3476 VAKJES
Earth Cave- 5%
- 1%
- 1%
Flying fortress- 0%
- 0%
- 0%
Mystic Marble- 0%
- 0%
- 0%
Black Vulcano- 0%
- 0%
- 0%
Red Hideout- 0%
- 0%
- 0%
Space Base- 0%
- 0%
- 0%
Kweet nog niet meer levels, die komen later! Mijn planning is om het spel 18 tot 24 levels te geven. Dus ik ben meer offline om aan die game te werken.
Laatst aangepast door Mje op za okt 01, 2011 1:40 pm; in totaal 17 keer bewerkt (Reden van aanpassing : Earth Cave act 1 +4%) |
|  | | Fantasy Operator

| Onderwerp: Re: TIJDELIJK ONGEBRUIKT za aug 13, 2011 12:17 pm | |
| |
|  | | Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: TIJDELIJK ONGEBRUIKT za aug 13, 2011 12:47 pm | |
| lol _________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
Vaarwel. ~Mje, zondag 5 augustus 2012~ |
|
|  | | Fantasy Operator

| Onderwerp: Re: TIJDELIJK ONGEBRUIKT za aug 13, 2011 12:53 pm | |
| |
|  | | Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: TIJDELIJK ONGEBRUIKT za aug 13, 2011 6:54 pm | |
| update  _________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
|
|  | | foepgames1 Moderator

| Onderwerp: Re: TIJDELIJK ONGEBRUIKT zo aug 14, 2011 9:21 am | |
| | Mje schreef: | Ik ga niet aan de oude Redhead 3 zonder nieuwe technieken verder. In plaats daarvan maak ik een compleet nieuwe versie! Als de game een bepaalde lengte heeft komt hier een demo:
Hier komen de levels en hun voortgang:
Leaf hill
- 33%
- 0%
- 0%
Kweet nog niet meer levels, die komen later!
Mijn planning is om het spel 18 tot 24 levels te geven.
Dus ik ben meer offline om aan die game te werken. | ja zegt eindelijk eens geen neit |
|  | | Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: TIJDELIJK ONGEBRUIKT zo aug 14, 2011 11:02 am | |
| lol, ik typ gewoon te snel.
Neit -> niet Neti -> niet Meot -> moet Meto -> moet ene -> een
Mijn meest gemaakte typfouten _________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
|
|  | | Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: TIJDELIJK ONGEBRUIKT zo aug 14, 2011 12:06 pm | |
| Yay! lvl 1 af! _________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
|
|  | | Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: TIJDELIJK ONGEBRUIKT zo aug 14, 2011 12:26 pm | |
| Quote dit bericht. Zie je de hide?
_________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
|
|  | | Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: TIJDELIJK ONGEBRUIKT zo aug 14, 2011 1:15 pm | |
| update _________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
|
|  | | |
| | Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|