Gsf3 GameStudioForum V3.8 |
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen. |
|
Alle tags
5
3
6
| |
| Was dit nuttig? | | Ja | | 89% | [ 8 ] | | Nee | | 11% | [ 1 ] |
| | Totaal aantal stemmen : 9 | | |
| | Auteur | Bericht |
|---|
Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Alle tags di aug 09, 2011 9:37 am | |
| First topic message reminder :[b][/b] = DIKGEDRUKT [i][/i] = SCHUIN [u][/u] = ONDERSTREEPT [strike][/strike] DOORGESTREEPT [left][/left] LINKS UITLIJNEN CENTREREN [right][/right] RECHTS UITLIJNEN [justify][[/justify] OPVULLEN [list][*][/list] Een lijst maken, [*] staat voor elke nieuwe regel [list=1][*][/list] Een genummerde lijst maken, [*] staat voor elke nieuwe regel [hr][/hr] Horizontale lijn [quote][/quote] Citeren [code][/code] Een code als voorbeeld geven [table border="1"] [tr] [td] [/td][td] [/td] [/tr][tr] [td] [/td][td] [/td] [/tr] [/table] Een tabel van 2X2 groot. (tr=rij, td=kolom) [img]abc[/img] een plaatje invoegen [url=abc]abc[/url] een link maken [flash(400,303)]abc[/flash] flash invoegen Grootte, 7 is het kleinst, 1 is het grootst Kleur. (kan ook ) Lettertype (dat zoek je zelf maar uit) [sub][/sub] Subscript [sup][/sup] Superscript [spoiler][/spoiler] Een spoiler [hide][/hide] Iets wat je verbergt in de code. Volgens mij is het niet verborgen als bb code in dat bericht uit staat. [scroll][/scroll] Horizontaal scrollen (zoals een lichkrant) [updown][/updown] Verticaal scrollen (zoals credits van een film) [rand][/rand] Iets heel willekeurigs (vage optie  ) [wow][/wow] Wat is deze tag? |
|  | |
| Auteur | Bericht |
|---|
Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: Alle tags do aug 25, 2011 10:43 am | |
| lol _________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
Vaarwel. ~Mje, zondag 5 augustus 2012~ |
|
|  | | Jor Administrator

| Onderwerp: Re: Alle tags do aug 25, 2011 3:05 pm | |
| |
|  | | Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: Alle tags do aug 25, 2011 3:32 pm | |
| en dit zijn niet alle tags. Zie FantasyGames' onderschrift voor ene paar die ik vergat.
9Of was het het os van een ander?) _________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
|
|  | | Jor Administrator

| Onderwerp: Re: Alle tags do aug 25, 2011 3:40 pm | |
| |
|  | | Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: Alle tags za sep 03, 2011 8:43 am | |
| ok _________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
|
|  | | bluegames1 Owner

| Onderwerp: Re: Alle tags za okt 01, 2011 12:55 pm | |
| ok das wel handig van hem dan _________________ 30-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.2 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.
29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.
29-9-2012 : Gsf news : Gsf bestaat vandaag 2jaar!
28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
|
|  | | Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: Alle tags za okt 01, 2011 1:33 pm | |
| ja :P _________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
|
|  | | GameHero12 Moderator

| Onderwerp: Re: Alle tags ma dec 05, 2011 7:23 am | |
| :P _________________ Bezig met: - GameHero + Slugger - GameHero 1 - Gameworld RPG (met BlueGames1) - GameHero & The ZOZO's (met Sonnie99)
|
|  | | Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: Alle tags ma dec 05, 2011 7:53 am | |
| _________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
|
|  | | |
| | Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|