Gsf3 GameStudioForum V3.8 |
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen. |
|
Alle tags
5
3
6
| |
| Was dit nuttig? | | Ja | | 89% | [ 8 ] | | Nee | | 11% | [ 1 ] |
| | Totaal aantal stemmen : 9 | | |
| | Auteur | Bericht |
|---|
Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Alle tags di aug 09, 2011 9:37 am | |
| First topic message reminder :[b][/b] = DIKGEDRUKT [i][/i] = SCHUIN [u][/u] = ONDERSTREEPT [strike][/strike] DOORGESTREEPT [left][/left] LINKS UITLIJNEN CENTREREN [right][/right] RECHTS UITLIJNEN [justify][[/justify] OPVULLEN [list][*][/list] Een lijst maken, [*] staat voor elke nieuwe regel [list=1][*][/list] Een genummerde lijst maken, [*] staat voor elke nieuwe regel [hr][/hr] Horizontale lijn [quote][/quote] Citeren [code][/code] Een code als voorbeeld geven [table border="1"] [tr] [td] [/td][td] [/td] [/tr][tr] [td] [/td][td] [/td] [/tr] [/table] Een tabel van 2X2 groot. (tr=rij, td=kolom) [img]abc[/img] een plaatje invoegen [url=abc]abc[/url] een link maken [flash(400,303)]abc[/flash] flash invoegen Grootte, 7 is het kleinst, 1 is het grootst Kleur. (kan ook ) Lettertype (dat zoek je zelf maar uit) [sub][/sub] Subscript [sup][/sup] Superscript [spoiler][/spoiler] Een spoiler [hide][/hide] Iets wat je verbergt in de code. Volgens mij is het niet verborgen als bb code in dat bericht uit staat. [scroll][/scroll] Horizontaal scrollen (zoals een lichkrant) [updown][/updown] Verticaal scrollen (zoals credits van een film) [rand][/rand] Iets heel willekeurigs (vage optie  ) [wow][/wow] Wat is deze tag? |
|  | |
| Auteur | Bericht |
|---|
foepgames1 Moderator

| |  | | 4t0mb0mb Operator

| Onderwerp: Re: Alle tags vr aug 19, 2011 9:28 am | |
| Ik typte 'roflshmsfoaidmt', das ong hetzelfde als gewoon  zeggen, of mag je hier ook geen Engelse afkortingen gebruiken ofzo.. :| En ik vind dat je niet moet janken ddat ik spam terwijl je zelf spamwarns hebt. (niet boos bedoelt) |
|  | | Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: Alle tags vr aug 19, 2011 10:20 am | |
| ...
Kunnen we terug naar de topicow? _________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
Vaarwel. ~Mje, zondag 5 augustus 2012~ |
|
|  | | 4t0mb0mb Operator

| Onderwerp: Re: Alle tags vr aug 19, 2011 12:11 pm | |
| Best, heb jij dan wat te zeggen over de tags? |
|  | | Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: Alle tags vr aug 19, 2011 1:13 pm | |
| niet echt, maar ik wil nooit discussies in topics...
Maar waarom werkt [rand] neit? [/rand] _________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
|
|  | | Fantasy Operator

| Onderwerp: Re: Alle tags zo aug 21, 2011 5:46 pm | |
| | Mje schreef: | niet echt, maar ik wil nooit discussies in topics...
Maar waarom werkt [rand] neit? [/rand] | omdat je dat met nog iets extra moet doen lee het in de FAQ( om het te kunnen lezen moet je het zwarte vak HELEMAAL selecteren!) |
|  | | Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: Alle tags zo aug 21, 2011 5:58 pm | |
| | FantasyGames schreef: | | Mje schreef: | niet echt, maar ik wil nooit discussies in topics...
Maar waarom werkt [rand] neit? [/rand] | omdat je dat met nog iets extra moet doen lee het in de FAQ( om het te kunnen lezen moet je het zwarte vak HELEMAAL selecteren!) |
Ik kijk vaak bij faq (en ik weet dat je het moet selecteren, echt onhandig), maar ik vind het nie echt_________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
|
|  | | Fantasy Operator

| Onderwerp: Re: Alle tags zo aug 21, 2011 5:59 pm | |
| momentje dan.. kom naar de chat!  |
|  | | Jor Administrator

| Onderwerp: Re: Alle tags ma aug 22, 2011 2:04 pm | |
| foepfoep je moet minstens weten dat rofl ergens voor staat  |
|  | | 4t0mb0mb Operator

| Onderwerp: Re: Alle tags do aug 25, 2011 10:22 am | |
| |
|  | | |