Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

Deel | 

Creatures - The Creatures Survival Games 1

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 

doe je mee?
ja
50%
 50% [ 2 ]
ik wil wel maar kan niet
50%
 50% [ 2 ]
nee sorry
0%
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 4

AuteurBericht
creatures
starter

BerichtOnderwerp: Creatures - The Creatures Survival Games 1   di aug 07, 2012 10:00 pm

Welkom bij het topic over Creatures survival games 1 en ik ga die naam even kopieren want die ga ik nog vaak neer zetten.
Dit topic is handig als je mee wilt doen.

Over de game zelf:
---
deze game word gemaakt door creatures en is bedacht door Bg1(mij dus xD). het is een platform game en je moet zo lang mogelijk survivelen tot je dood gaat. de beste wint.

hoe moet je de game spelen als je mee doet met de wedstrijd :
--
het word via gsf in de pb (message) (prive message) gestuurd. dan kun je hem spelen en in de highscore zetten.

hoe moet je de game spelen als je niet mee doet met de wedstrijd :
---
de game word natuurlijk eerst in de pb verstuurd naar alle deelnemers te gelijk. wanneer iedereen in de highscore staat of de tijd is over word de game bewerkt en komt er een prijs uitrijking aan het eind en de beste tijden aan het begin van de winnaar tot de verliezer. daarna komt hij op gs podeum als af game dat iedereen hem kan spelen.

Regels:
---
*als je de game krijgt in pb kun je in de highscore zetten binnen 2 of 3 dagen (weet ik nog niet zeker) als je dat niet hebt gedaan dan ben je zo ie zo af en kom je ook niet in de game die op de gs podeum komt met de beste tijden zodat je niet voor gek staat xD)

*je mag de game niet eerst bekijken in game kit en zo weten waar alle schatten zijn! ook mag je het maar 1x in de highscore zetten. en je mag maar 1x proberen dus je speelt hem en ook al ga je gelijk af moet je het in de highscore zetten (of je zet het niet in de highscore en probeerd het niet opnieuw) je mag wel als je in de highscore hebt gezet vrij spelen en in gamekit kijken want je staat er toch al in xD

hoe doe ik mee?
---
zet het hier beneden of stuur een bericht naar : http://gsf3.forum0.net/privmsg?mode=post&u=3

welke mensen doen mee?
---
tot nu toe :

Grmpfhc

onthoud de game word naar je op gestuurd krijg je een slechte score omdat je gelijk dood ging of zo hoef je je zelf niet in de highscore te zetten maar mag je niet nog een keer proberen.

plz doe er zo veel mogelijk mee want ik wil niet weer falen met een wedstrijd die mislukt zoals altijd... N:S

Laatst aangepast door creatures op wo aug 08, 2012 2:58 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Creatures - The Creatures Survival Games 1   wo aug 08, 2012 12:21 am

Ik wil wel meedoen N:D
Terug naar boven Go down
http://GrmpfhcGames.nl.ae/
creatures
starter

BerichtOnderwerp: Re: Creatures - The Creatures Survival Games 1   wo aug 08, 2012 2:56 am

owke leuk ! ik zet je erbij , (waarbij? owja dat moet ik nog maken -_-)
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Creatures - The Creatures Survival Games 1   wo aug 08, 2012 6:12 am

ik kan niet mee doen ik ben op vakantie
Terug naar boven Go down
creatures
starter

BerichtOnderwerp: Re: Creatures - The Creatures Survival Games 1   wo aug 08, 2012 10:03 am

ow owke , hij is nog niet af hoor dus misschien ben je dan wel weer terug dus je kunt nog altijd mee doen...
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Creatures - The Creatures Survival Games 1   do aug 09, 2012 6:38 am

oke N:)
Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: Creatures - The Creatures Survival Games 1   vr aug 10, 2012 12:37 am

N:)

29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.

29-9-2012 : Gsf news : Gsf bestaat vandaag 2jaar!

28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
Terug naar boven Go down
http://gsf3.nl.ae
Zup
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Creatures - The Creatures Survival Games 1   zo aug 12, 2012 12:01 am

Sigh* ik doe wel mee.
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Creatures - The Creatures Survival Games 1   zo aug 12, 2012 12:46 am

jeeeh ben thuis gekomen nu kan ik ook meedoen Rolling Eyes
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Creatures - The Creatures Survival Games 1   Vandaag om 12:58 pm

Terug naar boven Go down

Creatures - The Creatures Survival Games 1
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 45th Hunger Games: The Reapings

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  :: Guest mini forums :: Creatures MF-
Ga naar: