Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

Deel | 

Nieuw op gsf? Introduceer jezelf!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Nieuw op gsf? Introduceer jezelf!   di jul 03, 2012 7:00 am

Ben je nieuw op gsf? Introduceer jezelf hier!

Ik ben Mje, een gamemaker die sinds 2009 op de Klokhuis gamestudio zit. Ik weet aardig wat van speciale technieken om in je spellen toe te voegen, het enige nadeel bij mij is dat ik bijna nooit echte spellen online zet.

Een quote met reactie op DamianJ, die een nuttige vraag stelde:

NUTTIGE LINKS:
Door berichten te plaatsen kan je punten halen. Op dit forum worden ze Munten genoemd. Je kan er dingen mee kopen. http://gsf3.forum0.net/t22-munten-shop
Je kan munten ALLEEN krijgen door berichten te posten, maar je mag NIET enorm spammen, ookal doet bijna iedereen dat.
Je krijgt ook munten door reputatie erbij te krijgen via plusjes of Thanks, maar je kan geen munten verliezen door minnetjes!
Je kan geen munten krijgen dmv echt geld.

Het forum heeft speciale rangen. Na een bepaald aantal rangen krijgen je meer macht op het forum. http://gsf3.forum0.net/t7-rangen-van-gsf-30-nieuwe-berichten
De rang Moderator geeft je GEEN moderator rechten op het forum! Daarvoor meot je veel hoger in rang zijn! Wel kan je met die rang chat moderator rechten kopen van Munten.

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~
Terug naar boven Go down

Nieuw op gsf? Introduceer jezelf!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  :: algemeen :: gsf-
Ga naar: