Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

Deel | 

verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   ma jul 02, 2012 5:19 am

dit verhaal gaat over sara de moeder van blacko en natuurlijk de kleine zwarte dino blacko zelf de moeder van blacko had een hele tijd ruzie met haar man die heeft het toen uitgemaakt nu is het een week later: sara: blacko ik ga doei tot straks
-blacko- tot straks mama (sara komt onderweg een super knappe jongen tegen en die zegt : sara wat ben je toch mooi en knap -sara- oo dank je wel jij ook hoor - een dag later- -sara- hey jij bent die jongen van gisteren ik wil je iets vertellen.
-die jongen- oo wat dan??? -sara- ik ben namelijk verlieft op een jongen. -die jongen- oke maar waarom vertel je me dit??. -sara- die jongen dat ben JIJ!!. -die jongen- hmm.. ik voel niet het zelfde voor jou '. -sara- maar... wat je gisteren zei over mij meende je dat dan niet ??? -die jongen- NEE DAT MEENDE IK NIET ik moest het van mijn vrienden doen.
-sara kreeg tranen in haar ogen en zei - ooo oke dan ga ik maar en ze rende weg naar huis
ze ging thuis naar de badkamer en schreef op een briefje : liefe zoon van blacko ik wil je geen pijn doen maar ik voel mezelf ook lelijk het spijt me heel erg maar ik zal altijd van je blijven houden xxx je lieve moeder sara.
even later kwam blacko thuis en zei : MAMA IK EN THUIS!!! er kwam geen antwoord blacko hoorde vanuit de badkamer water plonzen hij riep : MAMA IS ALLES GOED??? blacko ging naar boven en deed de deur open daar zag hij zijn moeder in een plas bloed liggen hij kreeg tranen in zijn ogen toen had hij het briefje gelezen van zijn moeder en barste uit tranen uit
toen stond die jongen voor de deur blacko deed verdrietig de deur open de jongeen zei : hey jonkie is je moeder thuis ik heb spijt wat ik tegen haar gezegt heeft en ik hou toch van haar. toen blacko het gehoort had rende hij vol verdriet de deur uit en ging naar zijn opa : WORD VERVOLGT
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   ma jul 02, 2012 5:25 am

laat me weten wat je van dit verhaal vind misscien maak ik er meer en maak ik er games over

ps: alle personages waaronder : die jongen : sara de moeder van blacko en blacko zelf zijn alle maal dino's dus geen mensen
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   ma jul 02, 2012 5:31 am

het verhaal gaat eigelijk over de moeder van blacko die verlief was op een jongen maar die zei eerst dat ze heel mooi wan en die dag erna weer lelijk het was een grap van hem de moeder van blacko had toen zoveel verdriet dat ze iets deed om haar pijn te stoppen : ze stak haar zelf dood in de badkamer Crying or Very sad
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   ma jul 02, 2012 5:32 am

en zo is de moeder van die arme blacko gestorven
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   ma jul 02, 2012 5:43 am

cool. Maar ik zou wat meer aandacht besteden aan het uiterlik van je verhaal. nu is het gewoon een blok tekst. Mazr als je het een beetje goede entertjes geeft, wordt het al een stuk mooier.
Spoiler:

Zeg nou zelf, dat is toch een stuk leesbaarder dan dat ene blok tekst?

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   ma jul 02, 2012 5:53 am

owke
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   ma jul 02, 2012 5:54 am

maar wat vond je nou van het verhaal ???
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   ma jul 02, 2012 6:09 am

de bedoeling is goed.

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   ma jul 02, 2012 6:09 am

maar even een belangrijke MEDELING DOE DIT NOOIT IN HET ECHT OOK AL IS HET EEN GRAP HET KAN IEMANDS LEVEN BETEKENEN ALS JIJ NOU BLACKO WAS WAT ZOU JE DAN DOEN??? HIJ zOU ZIG VAST WEL VERDRIETIG VOELEN ALS HIJ WEET HOE ZIJN LIEVE MOEDER OM HET LEVEN OMGEKOMEN GELUKKIG IS HET MAAR EEN VERHAAL OF EEN SPEL EN NIET IN HET ECHT GEBEURD
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   ma jul 02, 2012 6:12 am

Ik wil je even neit storen over "het is maar een spel of verhaal" gedeelte, maar dit gebeurt ook in het echt. En niet alleen op deze manier. Over het algemeen is bedrog een slecht iets dat de meeste slechte dingen veroorzaakt, samen met haat, false kennis en afgunst. Denk maar aan de WOII. Hij deed het vanwege haat, vooroordelen en armoede. EN die dingen ontstaatn ook uit de 4 heirvoorgenoemde dingen: Haat, Afgunst, Nijd, Jaloezie, en niet-kloppende kennis.

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   ma jul 02, 2012 6:20 am

das toch niet leuk
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   ma jul 02, 2012 6:23 am

nou ik word er heel verdrietig van als je zo aan het einde van je leven komt
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   ma jul 02, 2012 6:35 am

ok
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   ma jul 02, 2012 6:02 pm

N:)
Terug naar boven Go down
zzwx.
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   ma jul 02, 2012 11:24 pm

wat een zielig verhaal
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   ma jul 02, 2012 11:26 pm

ja he
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   di jul 03, 2012 2:49 am

ik vraag me 1 ding af...
Spoiler:

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   di jul 03, 2012 3:32 am

ja inderdaad...
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord   Vandaag om 1:02 pm

Terug naar boven Go down

verhaal over verdriet .liefde en zelfmoord
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Full Moon [NADYA]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  :: algemeen :: fun-
Ga naar: