Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

Deel | 

FTG Final Adventures! mijn langste serie ooit!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: FTG Final Adventures! mijn langste serie ooit!   zo jun 10, 2012 2:06 am

Episodes: SEASON 1

EPS 1: De truchkeer van Lucas 1/2 beschrijving: Finnvv moet op zoek naar lucas. deel 1
EPS 2: De trugkeer van Lucas 2/2 beschrijving: lucas is vrij maar de duistere kracht slaat toe. deel 2
EPS 3: De reis naar clanvania! beschrijving: je moet de legandarische kracht vinden maar de reis is zwaar
EPS 4: De toegang tot de ruine beschrijving: eindelijk in de ruine maar er is nog een steen! zoek het
EPS 5: Het duister valt aan! beschrijving: de duistere kwal valt aan yes verslagen maar nu moet je froze nog vinden
EPS 6: De duistere kouw beschrijving: firondius valt aan! nu nog opzoek naar froze maar shandow houd je tegen
EPS 7: De aliens van Daxia (binnekort)
Special Episodes:
The Dark Plan (binnekort)
Castalexia escape (binnekort)
Yuga's adventure (binnekort)

speel alle episodes samen met Finnvv en zijn vrienden
verhaal lijn:
Op een normale dag in rob's huis hoorde finnvv dat lucas verdwenen was ze hebben hem gevonden maar skeetarl wordt vermoord door duistere kracht je moet het stoppen!. Finnvv ging naar clanvania om de legandarische kraht te vinden een kracht die sterk genoeg is het duister te stoppen..... Finnvv vind het en dan begint het avontuur pas echt..http://gamestudio.hetklokhuis.nl/player/home/?ID=383551EPS 5: Het duister valt aan!

Laatst aangepast door finnvv2 op za jun 30, 2012 2:34 am; in totaal 12 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: FTG Final Adventures! mijn langste serie ooit!   zo jun 10, 2012 2:07 am

owkea
Terug naar boven Go down
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: FTG Final Adventures! mijn langste serie ooit!   zo jun 10, 2012 2:10 am

mischien wordt het wel 40 episodes
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: FTG Final Adventures! mijn langste serie ooit!   zo jun 10, 2012 2:13 am

wow veel
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: FTG Final Adventures! mijn langste serie ooit!   zo jun 10, 2012 2:29 am

lol!
Terug naar boven Go down
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: FTG Final Adventures! mijn langste serie ooit!   zo jun 10, 2012 2:43 am

lol!
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: FTG Final Adventures! mijn langste serie ooit!   zo jun 10, 2012 2:44 am

waarom lol! en we eigelijk
Terug naar boven Go down
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: FTG Final Adventures! mijn langste serie ooit!   zo jun 10, 2012 6:29 am

weet ik veel
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: FTG Final Adventures! mijn langste serie ooit!   zo jun 10, 2012 8:19 am

lolz
Terug naar boven Go down
http://GrmpfhcGames.nl.ae/
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: FTG Final Adventures! mijn langste serie ooit!   ma jun 11, 2012 6:18 pm

lolz
Terug naar boven Go down
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: FTG Final Adventures! mijn langste serie ooit!   ma jun 11, 2012 6:18 pm

en die 40ste episode is in het tweede seizoen
Terug naar boven Go down
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: FTG Final Adventures! mijn langste serie ooit!   ma jun 11, 2012 6:25 pm

EPS 40: De aliens zijn er
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: FTG Final Adventures! mijn langste serie ooit!   Vandaag om 1:43 am

Terug naar boven Go down

FTG Final Adventures! mijn langste serie ooit!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  :: algemeen :: reclame-
Ga naar: