Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

Deel | 

CREATURES- Runner Games 1

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

ga je de demo kopen bij moregames?(kost niet veel gsf munten)
nee , ik wil mijn munten daar nog niet aan uitgeven
0%
 0% [ 0 ]
nee, ik wil mijn munten daar nog niet aan uitgeven maar aan iets anders waarvoor ik aan het sparen ben
0%
 0% [ 0 ]
ja,
100%
 100% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 2

AuteurBericht
creatures
starter

BerichtOnderwerp: CREATURES- Runner Games 1   za jun 09, 2012 2:07 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

topic by bg1
___

Runner Games is een nieuw project van Creatures !
het is een gewoon platform spel. alleen moet je tussen twee muren blijven. die bewegen naar de fhinis. net zoals pas op rood.
er komen 3 werelden , de forest , desert en iceland. bij elke wereld 8 levels. dus dat worden veel levels. misschien in meerdere delen.
als de eerste wereld af is dan komt de demo bij MOREGAMES (*te koop)

MVG Bg1 van Creatures.
Terug naar boven Go down

AuteurBericht
creatures
starter

BerichtOnderwerp: Re: CREATURES- Runner Games 1   wo jun 27, 2012 3:31 am

dat ga ik veranderen ... wel raar misschien heb ik het poppetje veranderd want eerst haalde die hem makkelijk
Terug naar boven Go down
creatures
starter

BerichtOnderwerp: Re: CREATURES- Runner Games 1   wo jun 27, 2012 3:49 am

en ik heb een nieuwe avatar jullie mogen een andere neerzetten hoor als jullie willen ik vind hem niet zo geweldig...
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: CREATURES- Runner Games 1   wo jun 27, 2012 4:50 am

creatures schreef:
dat ga ik veranderen ... wel raar misschien heb ik het poppetje veranderd want eerst haalde die hem makkelijk
De gameplayer heeft ALTIJD lkeine verschillen met de GameKit. In het begin is het niet zo cruciaal, maar later, als je ergens tussen pro en superpro zweeft beginnen steeds meer technieken een verschil te vertonen met de gameplayer. Tegenwoordig gebruik ik trouwens bijna NOOIT meer de "Test Level/Game" finctie van de gamekit. Te onbetrouwbaar. In plaats daarvan gebruik ik de "speel" link in de mijn Gamestudio.

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~
Terug naar boven Go down
creatures
starter

BerichtOnderwerp: Re: CREATURES- Runner Games 1   wo jun 27, 2012 8:54 am

ow dat is falend van gs zeg!
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: CREATURES- Runner Games 1   Vandaag om 1:01 pm

Terug naar boven Go down

CREATURES- Runner Games 1