Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

Deel | 

voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   di jun 05, 2012 11:59 pm

voortgang:

BOSS: THE VILAXARA [100%]
clan jungle ruines (FILMPJE) [100%]
castalexia (FILMPJE) [100%]
clan ruines [100%]
place of legends (FILMPJE) [100%]
BOSS: LEGANDARY STONE + SHANDOW [100%]
place of legends (FILMPJE 2) [100%]
ultimate sky road [100%]
burned mountain (FILMPJE) [100%]
burned mountain [100%]
legandary temple (FILMPJE) [100%]
rob's house (FILMPJE) [100%]

Laatst aangepast door finnvv2 op do jun 14, 2012 8:07 am; in totaal 9 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   wo jun 06, 2012 1:02 am

okee N:D
Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   wo jun 06, 2012 2:15 am

cool N:D

29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.

29-9-2012 : Gsf news : Gsf bestaat vandaag 2jaar!

28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
Terug naar boven Go down
http://gsf3.nl.ae
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   wo jun 06, 2012 2:30 am

vind ik ook lol!
Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   wo jun 06, 2012 2:54 am

lol!

29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.

29-9-2012 : Gsf news : Gsf bestaat vandaag 2jaar!

28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
Terug naar boven Go down
http://gsf3.nl.ae
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   wo jun 06, 2012 2:58 am

What a Face
Terug naar boven Go down
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   wo jun 06, 2012 3:05 am

lol!
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   wo jun 06, 2012 9:11 am

xD
Terug naar boven Go down
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   ma jun 11, 2012 6:16 pm

lol!
Terug naar boven Go down
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   ma jun 11, 2012 6:16 pm

hoevel lols hier..:4
Terug naar boven Go down
zzwx.
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   ma jun 11, 2012 6:48 pm

Heel veel
Terug naar boven Go down
zzwx.
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   ma jun 11, 2012 6:49 pm

Lol
Terug naar boven Go down
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   di jun 12, 2012 11:40 pm

in een andere topic 16 lols hoor!
Terug naar boven Go down
yoelgames
starter

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   wo jun 13, 2012 12:16 am

ver al
Terug naar boven Go down
http://www.yoel.jouwweb.nl
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   wo jun 13, 2012 12:17 am

nog 355% van de 1200% en dan ben je klaar. Dus je zit ongeveer op 77,883% van alles. Dat gaat lekker.

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~
Terug naar boven Go down
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   wo jun 13, 2012 12:21 am

nu nog 245%
Terug naar boven Go down
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   wo jun 13, 2012 12:23 am

filmpje is nu 100% en berned ountain 10%
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   wo jun 13, 2012 5:04 am

Ok
Terug naar boven Go down
http://GrmpfhcGames.nl.ae/
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   wo jun 13, 2012 5:34 am

Nice! Al 83,33%!

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
zzwx.
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   wo jun 13, 2012 6:09 pm

Dat gaat de goede kant op
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   wo jun 13, 2012 7:22 pm

Ja, ja dat klopt
Terug naar boven Go down
http://GrmpfhcGames.nl.ae/
zzwx.
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   do jun 14, 2012 2:35 am

volgens mij gaat dat een leuke game worden
Terug naar boven Go down
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   do jun 14, 2012 8:07 am

klaar!
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   vr jun 15, 2012 1:07 am

oke
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   vr jun 15, 2012 1:58 am

Cool spel! Alleen moest ik hem in de gamekit openen =s

Bij level 5 kan ik de finish neit vinden.

Bij het level dat je vliegt kunnen de Laser Larsjes je niet raken omdat de speler tussen 2 balek is.

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)   Vandaag om 5:40 pm

Terug naar boven Go down

voortgang Final Adventures EPS 4 (de toegang tot de ruine)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  :: algemeen :: jouw games-
Ga naar: