Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

Deel | 

1r7

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: 1r7   do mei 31, 2012 8:00 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Het is je waarschijnlijk wel opgevallen, maar rival is aan een gigantische spam op gs begonnen. Deze spam vind ik echt te ver gaan en ik weet dat ik niet de enige ben. Ons groepje gamers van mensen die hier actief zijn op gsf zijn niet de enige die er dit keer genoeg van hebben maar ook onbekende gamers vinden dit te ver gaan. Wat wil jij er tegen doen? Zet het hieronder neer of als je iets anders over dit onderwerp kwijt wil. Persoonlijk vind ik het zelf geen goed idee om rival uit te schelden want dat is nou juist hetgene waar hij van geniet en dan maak je het alleen erger. Bovendien ben je dan hetzelfde bezig als hijzelf. Ik heb in ieder geval een mail gestuurd naar het klokhuis:

Beste mensen van het klokhuis,

Al enkele weken zit er een gamer (rival oftewel 1r7 oftewel vvl oftewel chain) op de gamestudio die zo'n beetje de hele site omverblaast met al zijn nutteloze games. Hij heeft op andere sites duidlijk aangegeven dat dit ook bedoeld is om ons te irriteren. Ik vind het erg zonde van de normale games want die worden nu allemaal verdreven door deze actie. Ook zijn we door hem vaker lastig gevallen op andere sites die te maken hebben met de gamestudio en ook daar gaat het weer om spam.
Ik hoop dat jullie hier zo snel mogelijk iets aan kunnen doen, want niet alleen ik maar ook vele anderen ergeren zich er aan. Bovendien hebben we met een groepje gamemakers een soort "gamestudio-week" bedacht die morgen begint en waarin we die week zo veel mogelijk games proberen te maken. We zouden het erg zonde vinden als ook die games zouden worden verdreven door deze spam.

GELIEVE NIET OFF-TOPIC TE GAAN!
Terug naar boven Go down
http://GrmpfhcGames.nl.ae/

AuteurBericht
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 7:48 pm

ooo wacht ik weet het al
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 7:49 pm

oeps 2 keer gepost ik weet trouwens al hoe dat komt ik logee dit weekend bij mijn oma in geffen :P
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 7:55 pm

daarom was ik gistern niet zo veel online we moesten van friesland naar geffen rijen :P
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   Vandaag om 4:39 am

Terug naar boven Go down

1r7
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  :: algemeen :: gamestudio-
Ga naar: