Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

Deel | 

1r7

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: 1r7   do mei 31, 2012 8:00 am

Het is je waarschijnlijk wel opgevallen, maar rival is aan een gigantische spam op gs begonnen. Deze spam vind ik echt te ver gaan en ik weet dat ik niet de enige ben. Ons groepje gamers van mensen die hier actief zijn op gsf zijn niet de enige die er dit keer genoeg van hebben maar ook onbekende gamers vinden dit te ver gaan. Wat wil jij er tegen doen? Zet het hieronder neer of als je iets anders over dit onderwerp kwijt wil. Persoonlijk vind ik het zelf geen goed idee om rival uit te schelden want dat is nou juist hetgene waar hij van geniet en dan maak je het alleen erger. Bovendien ben je dan hetzelfde bezig als hijzelf. Ik heb in ieder geval een mail gestuurd naar het klokhuis:

Beste mensen van het klokhuis,

Al enkele weken zit er een gamer (rival oftewel 1r7 oftewel vvl oftewel chain) op de gamestudio die zo'n beetje de hele site omverblaast met al zijn nutteloze games. Hij heeft op andere sites duidlijk aangegeven dat dit ook bedoeld is om ons te irriteren. Ik vind het erg zonde van de normale games want die worden nu allemaal verdreven door deze actie. Ook zijn we door hem vaker lastig gevallen op andere sites die te maken hebben met de gamestudio en ook daar gaat het weer om spam.
Ik hoop dat jullie hier zo snel mogelijk iets aan kunnen doen, want niet alleen ik maar ook vele anderen ergeren zich er aan. Bovendien hebben we met een groepje gamemakers een soort "gamestudio-week" bedacht die morgen begint en waarin we die week zo veel mogelijk games proberen te maken. We zouden het erg zonde vinden als ook die games zouden worden verdreven door deze spam.

GELIEVE NIET OFF-TOPIC TE GAAN!
Terug naar boven Go down
http://GrmpfhcGames.nl.ae/
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   do mei 31, 2012 8:12 am

owja! gs week... shit...

en denkt 1r5 nog steeds dat we niet door hebben dat 1r5 chain en vvl is ??! dat is zelfs voor hem dom!

29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.

29-9-2012 : Gsf news : Gsf bestaat vandaag 2jaar!

28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
Terug naar boven Go down
http://gsf3.nl.ae
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   do mei 31, 2012 8:22 am

bluegames1 schreef:
owja! gs week... shit...

en denkt 1r5 nog steeds dat we niet door hebben dat 1r5 chain en vvl is ??! dat is zelfs voor hem dom!
ja xD
dat faalt echt van rival

- Gameworld RPG (met BlueGames1)
- GameHero & The ZOZO's (met Sonnie99)
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   do mei 31, 2012 8:23 am

Nee, ik had een gesprek met hem op de site van TheCreator en daar had hij toegegeven dat hij het was.
Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   do mei 31, 2012 5:11 pm

dan is het nog dommer om nog steeds te denken dat wij het niet weten dat hij vvl en chain is =S

29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.

29-9-2012 : Gsf news : Gsf bestaat vandaag 2jaar!

28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
Terug naar boven Go down
http://gsf3.nl.ae
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   do mei 31, 2012 7:34 pm

lol!
Terug naar boven Go down
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   do mei 31, 2012 11:21 pm

waarom gebruikt hij het Chain & vvl account nog? xD

- Gameworld RPG (met BlueGames1)
- GameHero & The ZOZO's (met Sonnie99)
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 2:16 am

geen flauw idee... Hij wilt waarschijnlijk een indruk van macht maken..

..zonder te weten hoe stom hij zich werkelijk voordoet.

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 7:10 am

Ik heb een mail teruggekregen N:D

Hoi Ruben,

Vervelend om te horen. We gaan het in de gaten houden. Een aantal games zijn verwijderd en gamers gebanned. Helaas kunnen we nu niet op ip bannen maar wel op gebruiker. Mail vooral als er iets aan de hand is! Succes met jullie gamestudio-week. Ik ben erg benieuwd!

Groetjes Roxana van Het Klokhuis

Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 7:25 am

Jeej! Ze zijn benieuwd naar GS-week!

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 7:31 am

N:D
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 7:33 am

Interessant...
Ik ben benieuwd wat GS zelf met gamestudio-week gaat doen!

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 9:12 am

Ik denk eigenlijk niks, behalve dan dat nu wel alle voorpagina-games goed kunnen zijn!
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 6:38 pm

hahaha

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
yoelgames
starter

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 7:09 pm

ik heb belangrijk nieuws, mje
Terug naar boven Go down
http://www.yoel.jouwweb.nl
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 7:18 pm

hopelijk goed nieuws :P
Terug naar boven Go down
yoelgames
starter

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 7:21 pm

blacko km chatten, ik las dat jij in oss woont en ga zondag naar de doelenstraat, (gh kmt ook)
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 7:24 pm

ik woon in leeuwarden :P
Terug naar boven Go down
yoelgames
starter

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 7:25 pm

raar
want ik keek bij games en er stond dat je in oss online was
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 7:25 pm

en waar heb jij dat gelezen lol! ik woon helemaal niet in oss
en de chat is gesloten N:P
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 7:27 pm

en ik weet nog eens niet waar de doelenstraat ligt
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 7:31 pm

:P
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 7:38 pm

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 7:43 pm

N:P hoe kan je inzoomen dat je aleen nederland te zien krijgt of kan dat niet Question
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   vr jun 01, 2012 7:47 pm

ooo wacht ik weet het al
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: 1r7   Vandaag om 5:36 am

Terug naar boven Go down

1r7
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende