Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

Deel | 

Verzoek over een nieuwe site

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Verzoek over een nieuwe site   zo mei 20, 2012 3:47 am

gido verheijen schreef:
Ik heb besloten te blijven. Ik krijg zo ontzettend veel reacties om te blijven en dat blijf ik geweldig vinden. maar ik ga wel een maand er even tussenuit als jullie het niet erg vinden

DEZE 'ACTIE 'IS DUS NIET MEER NODIG. MAAR VIND JE HET ALSNOG EEN GOED IDEE DAN KUN JE JE NOG STEEDS AANMELDEN
(De kans is hierdoor groot dat ik zelf ook niet meer meedoe, maar ik vind het zelf nog wel een goed idee, dus misschien bij veel aanmeldingen)

Omdat Gido binnenkort zal stoppen zal waarschijnlijk ook de site verdwijnen. Dit is namelijk een nl-domein waar je maandelijks geld voor moet betalen en voor Gido zal het dan ook erg zonde zijn om de site te behouden. Natuurlijk kun je wel nog gewoon Gidoverheijen.weebly.com intypen maar deze site wordt dan niet meer bijgehouden. Het zou erg jammer zijn om geen plek meer te hebben om met gamestudio'ers op zo'n manier bij elkaar te komen dus leek het me een leuk idee om met meerdere gamers een nieuwe site te beginnen. Ik weet dat het nog lang niet zo ver is, maar wanneer dat wel is kunnen we dus al klaar zijn met de site. We kunnen inderdaad bijeenkomen op gsf, maar dat biedt niet de evenementen en het site-idee van bijvoorbeeld Gidoverheijen.nl. Gsf3 is en blijft namelijk gewoon een forum (wat natuurlijk niet wegneemt dat het een geweldige site is!!!)

Het idee:
Spoiler:

Laat even weten of je mee wil doen of niet en laat eventueel ook weten wat je de plus- en/of minpunten aan dit idee vindt.

+ We hebben natuurlijk weer een site om bijeen te komen.
+ Als je (net als ik) denkt dat het iets te veel werk is maakt dat niet uit want er zijn nog andere activiteiten bezig op de site van anderen. Anderen zouden zelfs even jouw evenement over kunnen nemen.
+ In plaats van zelf een site beginnen en zelf niet mee te kunnen doen met de activiteiten zijn er ook anderen die activiteiten organiseren.

(andere genoemde plus- / minpunten komen hier ook te staan!)

Laatst aangepast door GrmpfhcGames op zo mei 20, 2012 5:01 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
http://GrmpfhcGames.nl.ae/
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: Verzoek over een nieuwe site   zo mei 20, 2012 3:55 am

als er een forum op die site gaat komen , dan kan er wel een link komen van de hoofdsite naar gsf zodat er wat meer te doen is op die site =3

29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.

29-9-2012 : Gsf news : Gsf bestaat vandaag 2jaar!

28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
Terug naar boven Go down
http://gsf3.nl.ae
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Verzoek over een nieuwe site   zo mei 20, 2012 4:39 am

Zeker! Er kunnen ook links komen naar websites van andere gamers. Doe je mee??
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Verzoek over een nieuwe site   zo mei 20, 2012 4:39 am

Lol, wiens site is de hoofdsite?

PS: Ik met max.erne.nl doe niet mee.

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Verzoek over een nieuwe site   zo mei 20, 2012 4:43 am

Nee, het idee is dat iedereen (het liefst via weebly) een nieuwe website maakt zoals gidoverheijen.nl. Nu zijn er natuurlijk geen strenge eisen en hoeft het helemaal niet op gidoverheijen.nl te lijken maar het is dat idee. Dat er evenementen zijn zoals 'de slimste van Nederland. Via de hoofdsite komen dan dus onder andere links naar deze sub-sites. Deze hoofdsite wordt dan natuurlijk ook nieuw gemaakt.
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Verzoek over een nieuwe site   zo mei 20, 2012 4:46 am

Ja, ok. ik doe alsnog neit mee xD

Ik ben in de chat, jij ook?

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~
Terug naar boven Go down
gido verheijen
starter

BerichtOnderwerp: Re: Verzoek over een nieuwe site   zo mei 20, 2012 4:47 am

Ik heb besloten te blijven. Ik krijg zo ontzettend veel reacties om te blijven en dat blijf ik geweldig vinden. maar ik ga wel een maand er even tussenuit als jullie het niet erg vinden
Terug naar boven Go down
http://gidoverheijen.nl
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Verzoek over een nieuwe site   zo mei 20, 2012 4:58 am

ik ben zo fucking blij dat ik niet eens een sterretje op de u van fucking zet!!!!!!!!!
ik had de hoop al opgegeven! Gido blijft, de website blijft (toch?), en rival heeft pech omdat hij het leuk vond dat Gido wegging!

- Gameworld RPG (met BlueGames1)
- GameHero & The ZOZO's (met Sonnie99)
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Verzoek over een nieuwe site   zo mei 20, 2012 5:02 am

N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D N:D