Gsf3 GameStudioForum V3.8 |
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen. |
|
| Auteur | Bericht |
|---|
bluegames1 Owner

| Onderwerp: Re: beste game makers (2) di jun 05, 2012 6:59 am | |
| ok _________________ 30-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.2 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.
29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.
29-9-2012 : Gsf news : Gsf bestaat vandaag 2jaar!
28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
|
|  | | Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: beste game makers (2) di jun 05, 2012 8:04 am | |
| ... _________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
Vaarwel. ~Mje, zondag 5 augustus 2012~ |
|
|  | | GrmpfhcGames Operator

| Onderwerp: Re: beste game makers (2) di jun 05, 2012 2:51 pm | |
| |
|  | | bluegames1 Owner

| Onderwerp: Re: beste game makers (2) di jun 05, 2012 3:13 pm | |
| lolz _________________ 30-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.2 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.
29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.
28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
|

| Onderwerp: Re: beste game makers (2) di jun 05, 2012 4:10 pm | |
| |
|  | | bluegames1 Owner

| Onderwerp: Re: beste game makers (2) di jun 05, 2012 6:08 pm | |
| lolz x3 _________________ 30-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.2 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.
|

| Onderwerp: Re: beste game makers (2) di jun 05, 2012 6:48 pm | |
| |
|  | | Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: beste game makers (2) di jun 05, 2012 7:31 pm | |
| hellep... _________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
Vaarwel. ~Mje, zondag 5 augustus 2012~ |
|

| Onderwerp: Re: beste game makers (2) di jun 05, 2012 7:49 pm | |
| *biedt hulp* *mje leeft nog* *beseft dat dit het verkeerde topic is* *sterft* |
|  | | 4t0mb0mb Operator

| Onderwerp: Re: beste game makers (2) di jun 05, 2012 10:38 pm | |
| *beseft dat grmpfhc gelijk heeft* *beseft dat nu zijn bericht gelezen wordt* *beseft dat hij daar niks aan kan doen* |
|  | | |
| | Permissies van dit forum: | Je mag reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|