Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

Deel | 

Welke vormen van vermaak vind je het leukst?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 

Welke vormen van vermaak vind jij leuk?
School
13%
 13% [ 4 ]
Literatuur
7%
 7% [ 2 ]
Muziek
13%
 13% [ 4 ]
Spellen
20%
 20% [ 6 ]
Films
20%
 20% [ 6 ]
Toneel
7%
 7% [ 2 ]
Sport
3%
 3% [ 1 ]
Feesten
10%
 10% [ 3 ]
Andere (sociale) gebeurtenissen
7%
 7% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 30

AuteurBericht
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Welke vormen van vermaak vind je het leukst?   di apr 10, 2012 8:15 am

Welke vormen vind jij het leukst, en waarom vind je dat? (ik heb de poll gedaan op de volgorde van wat ik het leukst vind naar wat ik het slechtst vind)

School - voor velen is dit geen vorm van vermaak, maar een marteling. Ik vind daarentegen (bijna) alle vakken op school leuk, en bovendien is het leuk om dingen te weten zodat je als je iets ziet herkent van: "Hé! Dat heb ik op het Gymnasium geleerd!". Ook is het natuurlijk handig voor een toekomstig beroep.
Literatuur - ik HOUD echt veel van lezen. Als ik lees creëer ik als het ware in mijn hoofd een plekje rust, maar in dat plekje rust spelen alle verhalen zich af, waardoor ik me ontspan. Ik weet niet precies hoe ik het moet beschrijven. Ook zijn informatieve boeken heel leuk, vind ik, omdat je daar van kan leren, en zoals hierboven gezegd, kan je er later iets mee doen.
Muziek - zelf speel ik piano, en dan kom ik echt tot rust. Vooral rustige, klassieke muziek vind ik ontspannend, en dan is het ook leuk als je het zelf kan spelen.
Spellen - Aas ik niet van spellen hield, ben ik niet lid van de gamekit geworden. Spellen zijn eigenlijk een soort van boeken, maar dan boeken waar je keuzes kan maken met gevolgen, of gewoon rond kan huppelen in een platformgame, of gewoon gedachteloos een spelletje uitspelen en goed over jezelf voelen.
Films - deze hoef ik niet uit te leggen. Voor dezelfde reden dat ik boeken leuk vind vind ik films leuk. Alleen vind ik jammer dat alles een vaste snelheid heeft, en het soms kan leiden tot nachtmerries, (wat sneller komt dan bij boeken), maar dat is trouwens niet de reden waarom het bij mij op de 5e plaats is.
Nu de dingen die ik wat minder leuk vind:
Toneel - ik ben niet zo van acteren. Niet alleen omdat ik het niet zo goed kan, maar ook omdat het onnatuurlijk voelt.
Bewegen - ik heb een verschrikkelijke conditie, en het liefst zit ik de hele dag thuis iets te doen wat niet met bewegen te maken heeft. Misschien als ik een wat betere conditie heb, dat hij een klein stukje omhoog schuift.
Feesten - in 1 woord: drukte. En daar kan ik niet tegen. Zo simpel is het. Bij drukte krijg ik soms paniekaanvallen (wel zeldzaam), huilbijen (minder zeldzaam) en woedeaanvallen (vrij veelvoorkomend). Rustige feesten kan ik nog wel tegen, maar feesten met het geluidsniveau van een disco haat ik.

Dit was mijn mening. Wat is jouw mening?

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~

Laatst aangepast door Mje op di mei 22, 2012 8:00 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Welke vormen van vermaak vind je het leukst?   do apr 19, 2012 7:02 am

Ik houd van Film, omdat het vermaak is wanneer ik me verveel, en het is inspiratie voor Games & Verhalen.
Ik houd ook van Toneel, want dat is eigenlijk een soort van Gamefilmpje, maar dan in het echt, en ik ben ook DOL op Gamefilmpjes.
Ik houd natuurlijk ook van Spellen, want anders was ik nooit op GS gekomen. Spellen zijn het hoogste niveau van vermaak voor mij, omdat er hartstikke veel verschillende spellen zijn.

- Gameworld RPG (met BlueGames1)
- GameHero & The ZOZO's (met Sonnie99)
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Welke vormen van vermaak vind je het leukst?   zo mei 20, 2012 8:50 am

Mijn top 3:

Feesten - Dit is alleen van toepassing wanneer het een feest is met alleen de klas of liever nog met alleen vrienden. In plaats van op school kan je hier gewoon gezellig bij elkaar zijn zonder de verplichtingen van school en kunnen we gewoon plezier maken. Bij grote feesten van bijvoorbeeld de hele school kun je eigenlijk niks. De muziek staat enorm hard dus je kan niet normaal met elkaar praten en iedereen staat enorm op elkaar dus veel om te doen is er daar niet. Bovendien heb ik nooit gehouden van harde geluiden en grote druktes.
School - School is voor mij een belangrijke plek om met vrienden samen te zijn. Alleen al als we naar een andere les lopen hebben we al de grootste Lol! Maar ook de lessen zijn leuk want eigenlijk bijna alle vakken vind ik wel interessant en al onze leraren zijn hartstikke leuk en grappig.
Films - Films vind ik leuk omdat het een vorm van vermaak is waarin je in een compleet andere wereld wordt gezogen wat me net als bij boeken het meest aanspreekt en je kan gewoon even lekker niks doen, lekker op de bank liggen, maar ondanks dat toch vermaakt worden
Terug naar boven Go down
http://GrmpfhcGames.nl.ae/
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Welke vormen van vermaak vind je het leukst?   zo mei 20, 2012 11:56 am

School
Deze vindt ik niet leuk, omdat het me te veel tijd en moeite kost, ik ben snel moe, misschien komt dat doordat ik te veel nadenk, geen idee, het is gewoon zo. En in mijn tijd doe ik liever iets anders, ik heb gewoon bij de meeste lessen niet het gevoel dat ik voldoende leer om daar 50 minuten te zitten, en dat ligt dan niet aan mijzelf. Aan de andere kant zie je je vrienden weer en leer je uiteindelijk wat en krijg je ook een diploma (in de meeste gevallen)

Literatuur
Ik krijg mijn luie kont niet naar de bibliotheek, terwijl ik daar heb gewerkt, thuis heb ik alle boeken al uitgelezen, ik heb ze wel leuk gevonden, ik las altijd wanneer ik eigenlijk moest slapen, sommige boeken heb ik wel 5 keer gelezen, ook las ik altijd wel eens een stripboek, maar dat telt niet helemaal geloof ik. Ik las op de basisschool in de vrije tijd (of als je moest lezen) in het boekje oorlogswinter, waarvan ik niet wist watvoor beroemd boek dat was! Ik vond het gewoonweg spannend, ik dacht, wat een sukkel, die oom Ben

Muziek
Ik ben dol op muziek, destijds had ik pianoles, maar toen kwam het huiswerk, ik had minder vrije tijd over indien ik nog doorging, ik ben gestopt, ik neem mij althans nog altijd voor het weer op te pakken in een paar jaar. Muziek luisteren vind ik zeer vermakelijk, ik krijg een geweldig gevoel bij sommige liedjes, graag zou ik het zelf willen kunnen, gitaar, piano, drumstel, alles. Maar dat zou mijn zoveel tijd kosten, bovendien kost het mij ook te veel moeite.

Spellen
Deze vind ik geweldig, ik houd van het besturen van karakters, het oplossen van puzzels, het winnen, het vrijspelen van nieuwe dingen en het spelen tegen je vrienden. Hierbij heb ik het over computergames, dezen vindt waarschijnlijk iedereen hier leuk. Maar ook de bordspellen vind ik leuk hoor. Ik houd ook erg van strategie, schaken, dammen, daar ben ik niet erg goed in maar ik vind het wel vermakelijk. Maar ook risk of stratego. Mijn eerste potje van beide spellen heb ik gewonnen ^^ Ook hierbij geeft het winnen ene goed gevoel maar bij verliezen denk ik niet, ah nee, verloren, ik denk na hoe ik het beter kan doen.

Films
Ik vind verhalen natuurlijk leuk, maar het kunnen zien van het verhaal geeft het dat beetje extra, het beetje extra dat maakt dat ik wel naar de bioscoop in een andere stad ga, maar niet naar de bibliotheek verderop. Ik heb in de bios de film oorlogswinter ook gezien, ik kwam erachter dat de film véél minder vertelt dat het boek! Tegen mensen die de film maar niet het boek hebben gelezen zeg ik: Doe dat wel, er werd nooit gepraat over wat er met de parachute van de Engelse piloot is gebeurd! En dat vond ik bijzonder.

Toneel
Ben ik niet bepaald goed in, maar ik vind het ook niet saai. In de musical die we in groep 8 deden had ik 4 zinnetjes of zo, maar ik vond het spannend! Ik speelde de half gestoorde dokter die de verkeerde patient meeneemt en verder gewoon wat op de achtergrond loopt. Ik zou dood gaan als ik de telefoniste was geweest, niet omdat dat een vrouwenrol is, maar vanwege de berg tekst.

Sport
Ik ben niet echt een luilak, ik doe graag mee met sporten, alleen stop ik er snel weer mee omdat ik snel moe ben, jammer is dat eigenlijk. Ik vind voetbal het leukste. Maar ik haat het rondjes rennen om het veld met gym.

Feesten
Deze heb ik wel gekozen, maar dan wel met mijn eigen vrienden niet met mensen die ik eigenlijk niet ken en ook niet op disco-geluidsniveau. Ik was een keer op een feest met alle klasgenoten, toen gingen alle mannen de deur uit, daar moest iedereen kiezen wie hij wilde zoenen... Ik weet nog wie ik koos, maar het was puur omdat degene de meeste kans had op een normale reactie en niet van 'bleh' of zo, en ik moest toch iemand kiezen. Wie zou jij kiezen uit jouw klas? Bedenk wel, je hebt niet meer dan 1 minuut bedenktijd.

Andere (sociale) gebeurtenissen
Over dit onderwerp heb ik hierboven het meeste al gezegd. Maarals je hier ook dingen als barbecuen toe kunt rekenen, ik vind barbecuen vreselijk lekker, ik neem altijd kip, hamburger, frikandel en stokbrood mee, dat is mijn standaardkeuze. Als ik nog meer zie dat ik wel lekker vind neem ik het natuurlijk ook mee, maar het sociale deel ervan, dat iedereen vraag: Is het lekker? Dan denk ik wel van: Nee het is vies, natuurlijk is het lekker, anders eet ik het toch niet, dit vraag je puur omdat je toch iets moet zeggen, anders komt er een stilte, zeker degene die het georganiseerd heeft zal dat zeggen om stilte te voorkomen, en nog meer vragen stellen ook, zoals: Hoe s t op school jongen? Veel cijfers? Heb je t naar je zin hier? Op die vragen zou ik willen antwoorden: Slecht, school is afgebrand nou goed... Nee, k heb 0 cijfers, natuurlijk heb ik veel cijfers. Nee t is hier oersaai, wat denk je, ik ben aan het eten oké? Maar ik antwoord:Ja, goed, ja, ja hoor.
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Welke vormen van vermaak vind je het leukst?   zo mei 20, 2012 8:00 pm

Wow, ik zie nu pas hoeveel ik daarover gepraat heb.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Welke vormen van vermaak vind je het leukst?   Vandaag om 1:00 pm

Terug naar boven Go down

Welke vormen van vermaak vind je het leukst?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  :: Guest mini forums :: Mje - Vreemde polls en Vergezochte vragen.-
Ga naar: