Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

Deel | 

Welk dier is beter? Hond of kat?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 

Hond of kat?
Hond
83%
 83% [ 5 ]
Kat
17%
 17% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 6

AuteurBericht
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Welk dier is beter? Hond of kat?   di apr 10, 2012 5:41 am

Dit zijn de favoriete huisdieren volgens mij, dus ik vraag: wat vind je een beter huisdier? Een kat of een hond? En belangrijker: WAAROM vindt je een kat beter dan een hond of een hond beter dan een kat? Wijdt zo veel uit als je wilt over het onderwerp!
En een andere kleinere vraag: Heb je honden of katten?

Bij mij hangt het echt af van welke kattenrassen je met welke hondenrassen vergelijkt. Een Golden Retriever is natuurlijk een andere hond dan een Bulldog. Ik ben zelf een geboren kattenliefhebber, maar het hangt ook van het gedrag af.
-Ik heb hier een OF vraag van gemaakt zodat je echt moet kiezen; allebei is geen optie, daar zit ik zelf ook mee.-
Maar zoals ik net al zei: ik ben een geboren kattenliefhebber, en ik haatte honden. Maar tegenwoordig vind ik ze bijna allemaal even aardig. Ik vind katten altijd lekker zacht om op schoot te nemen, maar (kleine) honden kunnen dat ook. Maar nog steeds kies ik om een vreemde reden katten.
Ik heb zelf trouwens een kat, (vroeger twee), mijn opa en oma hebben een kat, (hadden een hond), en mijn tante heeft twee hondjes. Ik vind alle 4 de (levende) beesten lieve beesten.

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~
Terug naar boven Go down
Zup
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Welk dier is beter? Hond of kat?   di apr 10, 2012 5:46 am

Ik koos de hond.
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Welk dier is beter? Hond of kat?   di apr 10, 2012 5:48 am

ProPHESioneel schreef:
Ik koos de hond.
WAAROM koos je de hond? Vertel waarom je die mening hebt!

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~
Terug naar boven Go down
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Welk dier is beter? Hond of kat?   di apr 10, 2012 7:11 am

Ik koos de hond. Op het moment heb ik alleen een Hond en twee valkparkieten. Ongeveer een jaar geleden bleek ik allergisch te zijn voor mijn twee katten(onderzoek sowieso mislukt, omdat ik nog gewoon katten kan aaien). Ze moesten weg, maar ik kreeg dus twee valkparkieten. Op de vraag Wat is beter zou ik Hond antwoorden, maar op Wat is leuker kan ik niet kiezen tussen Hond en Kat.

- Gameworld RPG (met BlueGames1)
- GameHero & The ZOZO's (met Sonnie99)
Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: Welk dier is beter? Hond of kat?   di apr 10, 2012 5:31 pm

ik vind het hond beter , niet alleen omdat ik met een golden retriever ben opgegroeid. maar ook omdat bij een hond jij de baas bent , zovan als hij blaft en je zegt nee dan weet hij dat ie het niet mag doen. maar bij een kat is hij de baas, zovan als hij naar buiten gaat dan kun je niet zeggen, komt terug -,-. en sommige katten die ik ken kun je niet eens aaien en in de buurt komen. maar ik ken ook erg leuke katten!

dus eigenlijk een hond.
maar als ik opgegroeid ben met een kat , dan vond ik katten het leukst.
dit kun je alleen maar antwoorden als je geen hond en geen kat hebt.

29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.

29-9-2012 : Gsf news : Gsf bestaat vandaag 2jaar!

28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
Terug naar boven Go down
http://gsf3.nl.ae
gido verheijen
starter

BerichtOnderwerp: Re: Welk dier is beter? Hond of kat?   ma mei 14, 2012 7:42 am

Ik kies de hond omdat ik zelf ook een hond heb en omdat ik honden liever vindt.
Katten vind ik vervelende beesten, poepen in je achtertuin en/of in de speeltuin
Terug naar boven Go down
http://gidoverheijen.nl
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: Welk dier is beter? Hond of kat?   ma mei 14, 2012 8:28 am

dogs rules

29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.

29-9-2012 : Gsf news : Gsf bestaat vandaag 2jaar!

28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
Terug naar boven Go down
http://gsf3.nl.ae
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Welk dier is beter? Hond of kat?   ma mei 14, 2012 8:29 am

Ja, dat is wel waar. Honden en katten hebben allebij nadelen. Katten hebben wel veel nadelen, maar als je veel rust wil is het heel handig. Grote honden vragen best veel aandacht, en willen steeds spelen. Van kleine honden weet ik het niet, omdat ik er geen heb.

- Gameworld RPG (met BlueGames1)
- GameHero & The ZOZO's (met Sonnie99)
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Welk dier is beter? Hond of kat?   ma mei 21, 2012 8:16 am

Er zit een hond op minder dan 2 meter afstand van mij, ik zou geen kat dúrven kiezen
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Welk dier is beter? Hond of kat?   Vandaag om 9:14 am

Terug naar boven Go down

Welk dier is beter? Hond of kat?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  :: Guest mini forums :: Mje - Vreemde polls en Vergezochte vragen.-
Ga naar: