Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

Deel | 

Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   di apr 10, 2012 4:00 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Wat zou je dan doen?

Ik zou dit doen:
€200,- besteden aan lego
€200,- naar de Dierenbescherming
€200,- naar arme landen
€400,- met de hele klas naar Disneyland

- Gameworld RPG (met BlueGames1)
- GameHero & The ZOZO's (met Sonnie99)
Terug naar boven Go down

AuteurBericht
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   zo apr 29, 2012 10:03 pm

GameHero12 schreef:
Ik heb andere dingen die ik nu wil doen met €1000,-

Vakantie Egypte/Indonesië (De goedkoopste van de 2)
€200,- voor Lego
En de rest van het geld naar WSPA
I <3 Egypte! Zo veel geschiedenis! Alleen zal ik er niet heen gaan; ik vind 18 graden Celsius al warm...

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~
Terug naar boven Go down
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   ma apr 30, 2012 12:20 am

Jij <3 heel veel; Egypte, Xitrion, enzovoort. Ik vind 18 graden ook warm, maar als je er eenmaal bent wen je er wel aan na een paar dagen. N;)

Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   ma apr 30, 2012 1:17 am

=3

29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.

29-9-2012 : Gsf news : Gsf bestaat vandaag 2jaar!

28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
Terug naar boven Go down
http://gsf3.nl.ae
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   ma apr 30, 2012 5:38 am

bluegames1 schreef:
wat is WSPA , als het iets bellangrijks is en ik nu erg falend lijk. dan zou ik de afkorting ervan alleen niet kennen =3
WSPA is een soort van Wereld Natuur Fonds, maar WNF zorgt dat dieren niet uitsterven en WSPA helpt meer dieren die bijv. mishandeld zijn, zoals beren of paarden of gewoon honden en katten.

Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   ma mei 21, 2012 8:13 am

zouden ze rival daar ook verzorgen?
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   ma mei 21, 2012 8:33 am

Okee, dat is een pittig grappige opmerking, maar dit mini-forum is bedoeld voor serieuze antwoorden, waarop dan in de meeste gevallen een leuke discussie volgt en is dus niet bedoeld voor berichten zoals deze.
Terug naar boven Go down
http://GrmpfhcGames.nl.ae/
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   ma mei 21, 2012 8:43 am

Ja, maar toch zou ik het wel willen weten.
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   ma mei 21, 2012 5:02 pm

Grapjes zijn af en toe wel leuk, als je eronder je echte mening maar zegt =D

...

Misschien zou ik de temeratuur beter verdelen over onze planeet.

...

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   ma mei 21, 2012 7:36 pm

Maar dit was toch €1000 en niet 1 kans voor de wereld
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   ma mei 21, 2012 7:44 pm

ik denk eigenlijk dat ik mezelf verbied om binnen 2 weken het ook maar mee naar de winkel te nemen, was ik wat ouder geweest dan ging het gewoon op mijn rekening denk ik. Maar misschien dat ik er een notebook OF een Iphone van zou kopen. De rest bewaar ik toch echt. Als ik ze beiden zou kopen of nog iets anders zou ik lang niet zoveel plezier hebben met elk ding op zich, en als ik dan over een jaar of 2 totaal gewend ben aan 1 van de 2 dan koop ik misschien de ander of ik koop iets wat ik dan leuk vind, als ik ze beiden dan had gekocht, had ik minder geld over voor iets wat over 2 jaar helemaal geweldig is voor mensen op mijn leeftijd. De rest, als die er dan nog is zou ik echt op mijn rekening zetten, mocht ik oud worden dan is dat een leuk extraatje voor het hele gezin op vakantie, dagje uit of iets wat we graag willen op dat moment.
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   za jun 09, 2012 7:46 am

reactie op Grmpfhc:

BTW: Ik heb mijn gedachten veranderd. Voor ik het uitleg: ik zou het pas in werking zetten als de recessie over is. Ik zou eht geld in winstgevende beleggingen leggen. DAT maakt geld, zolang je de goeie doet.

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
zzwx.
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   zo jun 10, 2012 9:18 am

Ik zal een paar doxen lego kopen en de rest zal ik op de ban zetten

EDIT (Door: Mje, reden: Probeer je berichten te bewerken in plaats van meerdere kort berichtjes te posten SVP.):
N:)

Eigelijk zal ik niet zoveel met me geld doen

Laatst aangepast door Mje: (tijdelijk) GESTOPT! op di jun 12, 2012 12:46 am; in totaal 3 keer bewerkt (Reden van aanpassing : Probeer zoveel mogelijk in 1 bericht te plaatsen! Bij voorbaat dank =p)
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   zo jun 10, 2012 11:22 pm

lol!
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   Vandaag om 1:02 pm

Terug naar boven Go down

Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  :: Guest mini forums :: Mje - Vreemde polls en Vergezochte vragen.-
Ga naar: