Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

Deel | 

Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   di apr 10, 2012 4:00 am

Wat zou je dan doen?

Ik zou dit doen:
€200,- besteden aan lego
€200,- naar de Dierenbescherming
€200,- naar arme landen
€400,- met de hele klas naar Disneyland

- Gameworld RPG (met BlueGames1)
- GameHero & The ZOZO's (met Sonnie99)
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   di apr 10, 2012 4:04 am

Hele goede topic! Ik had op school een soortgelijke stelling, maar dan over een biljoen. Dan was mijn antwoord dat ik een privé eiland maakte, maar de vraag over 1000 euro is nog veel moeilijker...
Ik zou sowieso een aantal (niet super-)zeldzame relikwieën kopen, vooral over Egypte. Stel dat ik daar dan 500 euro aan besteed (hoewel me dat sterk lijkt, dan zijn het vast en zeker allemaal replica's). Dan zou ik de andere 500 euro opdelen in 400 en 100 euro. De 400 euro zou ik aan mijn ouders geven, als cadeau, en de laatste 100 bewaar ik voor mezelf om leuke kleine dingetjes te kopen, als speelgoed, of boeken waar ik geïnteresseerd in ben.
Ja, ik houd alles voor mijzelf.

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~
Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   di apr 10, 2012 4:14 am

ik zou :

alle 1000$ op de bank zetten -,-

ik heb al meerdere keren 1000 euro gekregen van mijn opa (die nu dood is). dus ik weet eigenlijk zeker wat ik zal doen als ik 1000 euro heb gekregen xD.

29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.

29-9-2012 : Gsf news : Gsf bestaat vandaag 2jaar!

28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
Terug naar boven Go down
http://gsf3.nl.ae
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   di apr 10, 2012 4:25 am

1000 euro gekregen???

wow, was hij rijk ofzo???

dan is het zelfs raar, mijn opa is Miljonair en hij geeft mij niet eens 1000!

wow, geluksvogel N:)

Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   di apr 10, 2012 5:23 am

Het op de Friesland bank zetten! Daar kun je tot 4,75% rente krijgen.
Als je alleen die €1000,- (dus los van je huidige spaargeld) op de bank zet heb je na 15 jaar al meer dan €2000,-. Maar hoe langer je je geld er op houdt staan, des te sneller het gaat. Zo heb je na 30 jaar al €5000,-. Ondanks dat je het er (maar) 2× zo lang op hebt staan heb je je beginbedrag i.p.v verdubbeld al vervijfvoudigd!

Nu beantwoord dit natuurlijk niet de vraag op de manier zoals hij bedoeld is dus zou ik mijn geld uitgeven sowieso aan een goed doel, maar ook aan 1 of 2 nieuwe rubik's puzzels (ja er zijn er meer dan alleen de originele Rubik's Cube. Er zijn er misschien wel een paar honderd. En voor degenen die het nog niet wisten: ik ben een groot fan van deze puzzels).
Terug naar boven Go down
http://GrmpfhcGames.nl.ae/
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   di apr 10, 2012 6:34 am

Ter aanvulling op het vorige bericht laat ik natuurlijk het grootste deel op de bank staan en koop ik er iets van als ik dat nodig heb. Ik heb namelijk naast die €1000,- ook nog geld waarvan ik dingen kan kopen!
Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   di apr 10, 2012 5:24 pm

GameHero12 schreef:
1000 euro gekregen???

wow, was hij rijk ofzo???

dan is het zelfs raar, mijn opa is Miljonair en hij geeft mij niet eens 1000!

wow, geluksvogel N:)

nee hij was niet echt rijk... ik weet niet hoe het zat. nou hij had wel veel geld. maar niet op de bank en hij leefde ook niet echt rijk (:
omdat hij zelf makkelijk zonder geld redde gaf hij hij soms wat geld aan ons

29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.

28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   wo apr 11, 2012 6:52 am

coole opa!
Terug naar boven Go down
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   wo apr 11, 2012 6:55 am

ja! maar heeft iemand anders nog een antwoord op de stelling?

als je je antwoord wilt veranderen kan je het bericht bewerken :P

Terug naar boven Go down
foepgames1
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   ma apr 16, 2012 6:36 am

eerst een jaartje op de friesland bank en dan lekker naar hawaï
Terug naar boven Go down
foepgames1
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   ma apr 16, 2012 6:37 am

als dat kan ik denk dat het BESWEL duur grappie word ;3
Terug naar boven Go down
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   zo apr 22, 2012 1:37 am

Op vakantie naar een ander land is toch iets van €400,- ? Dan denk ik dat Hawaii €900,- ofzo is, want Thailand is €800,- .

Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   zo apr 22, 2012 2:02 am

Hoe verder het land weg is, hoe meer brandstof het voor het voertuig kost, hoe duurder het voor de reiziger wordt. Eigenlijk is dat wel logisch.

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   zo apr 22, 2012 4:16 am

GrmpfhcGames schreef:
coole opa!
lolz

Terug naar boven Go down
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   za apr 28, 2012 11:26 pm

Weet iemand hoe duur een reisje Hawaii is?

Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   zo apr 29, 2012 6:17 am

Geen idee; ik zit op vliegtickets.nl rond te snuffelen, maar ik kan niets vinden. Maar ik denk wel over de 100 euro.

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   zo apr 29, 2012 7:26 am

Ik denk €800,- aangezien Thailand ook die prijs is. Maarja, eigenlijk maakt het niet uit wat de prijs is.

Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   zo apr 29, 2012 9:25 am

Noorwegen is 100 euro , dat is niet al te ver weg , en als tailand 800 euro is en hawaii verder is dan zal het nog zo'n 50 tot 100 euro meer zijn , ook omdat hawaii erg populair is zou het wel wat extra's kosten =3

Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   zo apr 29, 2012 9:27 am

dus als gamehero12 gelijk heeft en ik ook dan zou het denk ik wel zo'n 950 tot 1000 euro kosten (en is tailant 800 euro heen en terug of alleen heen) (want als het heen alleen is dan kost het 950 tot 1000 en anders 550 tot 600 euro als het goed is)

Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   zo apr 29, 2012 9:27 am

>mijn theorie<

Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   zo apr 29, 2012 10:07 am

Oké. En nu de praktijk: vliegwinkel of iets dergelijks opzoeken en de informatie controleren, wie is zo gek?

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   zo apr 29, 2012 6:49 pm

Ik heb andere dingen die ik nu wil doen met €1000,-

Vakantie Egypte/Indonesië (De goedkoopste van de 2)
€200,- voor Lego
En de rest van het geld naar WSPA

Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   zo apr 29, 2012 7:57 pm

wat is WSPA , als het iets bellangrijks is en ik nu erg falend lijk. dan zou ik de afkorting ervan alleen niet kennen =3

Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   zo apr 29, 2012 7:57 pm

Mje schreef:
Oké. En nu de praktijk: vliegwinkel of iets dergelijks opzoeken en de informatie controleren, wie is zo gek?
jij hebt het net gedaan -,-

Terug naar boven Go down
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   zo apr 29, 2012 8:09 pm

Ja, dat vond ik inderdaad ook al best raar scratch .

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?   Vandaag om 12:59 pm

Terug naar boven Go down

Stel, je wint €1.000 euro, wat zou je dan doen?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  :: Guest mini forums :: Mje - Vreemde polls en Vergezochte vragen.-
Ga naar: