Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

Deel | 

Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di apr 10, 2012 3:29 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Je kan de wereld op maar 1 manier veranderen. Hoe zou je het veranderen, en waarom zou je dat doen?

Persoonlijk zou ik iets maken waardoor de boeren in Afrika en Amerika minder zouden moeten werken door bijvoorbeeld betere bevloeiing. En als je dat zou doen, kunnen ze meer land bewerken en dus meer verdienen, waardoor zij wat meer comfortabel kunnen leven.
Waarom ik NIET al het kwaad weg zou doen:
Zelf zou ik NOOIT ál het kwaad van de wereld laten verdwijnen. Dat zou er voor zorgen dat men ALLES goed vindt. Dan komt er geen vooruitgang of verandering in de maatschappij omdat iedereen blij is en geen behoefte heeft aan verandering.

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~

Laatst aangepast door Mje op ma apr 16, 2012 6:37 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down

AuteurBericht
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di mei 22, 2012 6:35 am

Ja.

Ik heb er eens diep over na zitten denken en...

Het maakt niet uit of al het slechte weg gaat en daardoor de samenleving stagneert. Degraderen in de evolutionaire ladder valt onder 'iets slechts', dus door 1 of andere kracht komt er iets waardoor alles niet slechter wordt. Dat zorgt ervoor dat er religies ontstaan, en als afhankelijk van je standpunt...

..als je geloof iets goeds vind, dan zullen er veel gebouwen en kerken voor hen gebouwd worden; maar om die te maken heb je architecten nodig. En de IQ van architecten is hoger dan dat van apen. Dus daardoor wordt het ook beter. Vroeg of laat komt ook de behoefte om via High-Tech te kunnen versmelten met de Hemel, en daar heb je ook technologische voortgang voor nodig. Dat zorgt er dus voor dat er behoefte is aan nieuwe, betere dingen, maar wel op een positieve manier. Vroeg of laat kom je in een perfecte wereld.

..als je geloof iets slechts vindt ontstaat een paradox; mensen willen niet vooruit, en gaan daardoor achteruit, krijgen geloof, vinden het slecht, gaan niet vooruit, en dus achteruit.

Dus als je geloof iets goeds vind zorgt het voor extreem goed, maar als je geloof iets slechts vind, dan wordt alles slecht, en aangezien dat niet kan... *paradox alarm*

Als je er een neutrale mening over hebt dan blijft alles EXACT hetzelfde, maar ik heb geen flauw idee waarom, heb ik nog neit over nagedacht.

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di mei 22, 2012 6:38 am

Misschien heeft het geloof een soort stimulatie, maar verder weet ik het niet hoor
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di mei 22, 2012 7:44 am

Geloof is iets waar mensen op kunnen vertrouwen als ze gelovig zijn, net zoals toen je klein was (dus 6 ofzo, wij zijn nog steeds klein) je telkens op moeders' schoot ging. Houvast stimuleert mensen enorm.

STEL: je zit gevangen, maar je hebt alles wat wilt, maar je bent niet gelovig, op wie heb je houvast? Als je gelovig bent is het antwoord: God. Het maakt mensen vertrouwend, maar schotelt ze een halve leugen voor, sinds geloof nog nooit is bewezen. Maar wetenschap is ook nooit bewezen, dus, tsja...

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di mei 22, 2012 8:00 am

Maar als je zegt
Al het slechte moet de wereld uit
dan krijg je al een paradox. Zoals jij al eerder uitlegde zijn mensen dan niet meer gestimuleerd tot voruitgang en zullen we alleen maar dalen in de samenleving, maar dat is iets slechts, terwijl je zegt
Al het slechte moet de wereld uit.
Zo kun je dit verhaal dus eindeloos herhalen.
Terug naar boven Go down
http://GrmpfhcGames.nl.ae/
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di mei 22, 2012 8:05 am

4t0mb0mb schreef:
Mje schreef:
4t0mb0mb schreef:
Ik zou het liefst alles wat slecht is weg doen
Ok.

Stel, ALLES wat slecht is gaat weg. Behoefte aan vooruitgang dus ook, want dat komt alleen door ongeluk.
De maatschappij zou niet vooruit komen, alles zou voor altijd hetzelfde blijven omdat iedereen blij is met wat er is. Je merkt het dan niet, maar langzaam maar zeker stort de maatschappij daardoor in, waardoor we terug komen in het jaar 0. Maar aangezien we geen behoefte hebben voor vooruitgang blijven we daar, en gaan we weer achteruit enzovoorts...

Dat is niet helemaal wat er dan gebeurt, de 'behoeften' gaan weg, maar iedereen doet zijn eigen ding, uitvinders blijven uitvinden maar deze uitvindingen zullen nooit meer slechte kanten hebben, maar geheel voldoen (indien het gelukt is) aan wat de uitvinder wenst. Neem de TV, de gestoorde uitvinder die dat heeft bedacht was eens op vakantie en genoot van het uitzicht, hij wilde het meenemen, maar hoe, was er maar een manier om dat thuis gewoon op de muur of in een kast te hebben of zo, hij ging thuis gewoon aan de slag met alles wat hij had, hij gebruikte een proefpersoon en zijn TV bestond uit een kastje met een draaiend rad erin die op de een of andere manier het licht op het beeldscherm kregen, hij slaagde erin om een menselijk hoofd op het scherm te krijgen met achterin de TV een soort camera. Wist hij veel dat mensen bedrogen, voorgelogen en verleid zouden worden door reclames op zíjn uitvinding. In mijn wereld, zouden we alleen op TV genieten van mooie uitzichten, documentaires, niet gewelddadige, niet enge, niet grove tekenfilms, ... normale films etc. Niet alle uitvindingen hoeven slecht te zijn, sterker nog, zonder de slechtheid zijn ze juist goed, wanneer ze met goede bedoeling zijn begonnen zoals de TV, maar er zouden nooit wapens zijn uitgevonden, wel boten, omdat die in de eerste instantie niet waren bedoeld andere gebieden te bereiken om vervolgens de mensen te vermoorden, te onderwerpen en het land in bezit te nemen, maar gewoon om op het water te kunnen gaan, en verder op zee te kunnen vissen. In mijn wereld was Amerika nu nog bevolkt door tig indianenstammen, het zou nooit Amerika hebben geheten en indianen zouden nooit zo geheten hebben. Ze zouden gewoon net als wij Nederlanders gewoon Azteken of Maya's geheten hebben. Hoezo indianen? het is mijlen en mijlen ver weg daar van India en ook van Indonesië mocht je dat bedoelen. Indianen? Dat zijn de mensen die een goed leven hebben in India.

Ik had dat bericht niet eens gelezen! Ik zou me moeten schamen! Ook jammer dat ik geen merci heb om je bedrag te belonen =S

Maar gelukkig ben ik het met je eens.

En uitvindingen zijn goed of slecht door wie het gebruikt. Neem nou, een zwaard.
GOED: Je redt mensen van leeuwen en andere wilden beesten*
NEUTRAAL: Je doet er niets bijzonders mee, behalve het vlees snijden
SLECHT: Je vermoord je mensen mee in oorlog.

en anders een zeer krachtige bom.
GOED: Je vernietigt natuurlijke dammen zodat onvruchtbare gebieden water krijgen
NEUTRAAL: -nog te verzinnen-
SLECHT: Je gooit het op steden.

*EDIT: 4t0mb0mb en Grmpfhc hebben inderdaad gelijk, doden valt onder 'iets slechts'. Kijken of ik er iets goeds mee kan verzinnen...
Je snijdt natuurlijke dammen in mootjes om onvruchtbare gebieden vruchtbaar te maken!
Wacht, die had ik al...

Vaarwel.

Laatst aangepast door Mje op di mei 22, 2012 8:54 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di mei 22, 2012 8:10 am

Hij heeft inderdaad gelijk...
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di mei 22, 2012 8:27 am

Oh, ik weet een neutrale: Je gebruikt (nooit, echt nooit doen) een bom als meubel, bijvoorbeeld als tafel of stoel
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di mei 22, 2012 8:30 am

Misschien is leeuwen doden om mensen te redden eigenlijk ook slecht want de leeuw weet niet beter, als alles goed zou zijn zou de leeuw nooit aangevallen hebben. Sterker nog, de mens zou niet eens bang geweest zijn en de andere mens zou niet eens weten wat geweld is. Waarschijnlijk ziet hij het zwaard dan als een soort scherpe glimmende tak. Hij zou nooit hebben geweten wat ermee kan gebeuren.
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di mei 22, 2012 8:36 am

Het is goed voor dat mens, maar het kost dan alsnog een leven, namelijk dat van de leeuw terwijl hij doet wat de natuur van hem verwacht. Het zit in hem om dat mens aan te vallen, hij kan er zelf niks aan doen dus is het toch iets slechts
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di mei 22, 2012 8:53 am

gelijk heb je, ik ga even dat bericht wijzigen.

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di mei 22, 2012 9:28 am

Misschien is het mogelijk dat de spijsvertering van de leeuw verandert en hij kan leven op fruit en water. Het zou raar zijn, maar misschien kan het wel, zouden dan die tanden ook veranderen en krijg ie meerdere magen? In dat geval moet ook de mens veranderen, of in ieder geval geen vlees meer eten. Jammer, maar in mijn wereld weet je nou eenmaal niet beter.
Terug naar boven Go down
Zup
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   zo mei 27, 2012 3:23 am

GameRoyal12 schreef:
ik pas mijn antwoord aan.

alle schurken wegsturen naar de ruimte/een onbewoond eiland, en dan is alles veilig

zijn dat al 25 woorden?

Maar dan gaan ze op dat onbewoond eiland een evil-station maken van kokosnoten en bomen en dan komen ze alsnog terug.
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   zo mei 27, 2012 5:39 am

Kunt ze ook niet uitmoorden dan ben je zelf de slechterik
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   zo mei 27, 2012 9:23 pm

Ook waar
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   Vandaag om 12:58 pm

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  :: Guest mini forums :: Mje - Vreemde polls en Vergezochte vragen.-
Ga naar: