Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

Deel | 

Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di apr 10, 2012 3:29 am

Je kan de wereld op maar 1 manier veranderen. Hoe zou je het veranderen, en waarom zou je dat doen?

Persoonlijk zou ik iets maken waardoor de boeren in Afrika en Amerika minder zouden moeten werken door bijvoorbeeld betere bevloeiing. En als je dat zou doen, kunnen ze meer land bewerken en dus meer verdienen, waardoor zij wat meer comfortabel kunnen leven.
Waarom ik NIET al het kwaad weg zou doen:
Zelf zou ik NOOIT ál het kwaad van de wereld laten verdwijnen. Dat zou er voor zorgen dat men ALLES goed vindt. Dan komt er geen vooruitgang of verandering in de maatschappij omdat iedereen blij is en geen behoefte heeft aan verandering.

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~

Laatst aangepast door Mje op ma apr 16, 2012 6:37 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di apr 10, 2012 3:30 am

ik zou de wereld in een krater veranderen en zelf ontsnappen met een ruimteschip

- Gameworld RPG (met BlueGames1)
- GameHero & The ZOZO's (met Sonnie99)
Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di apr 10, 2012 3:33 am

uh...

29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.

29-9-2012 : Gsf news : Gsf bestaat vandaag 2jaar!

28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
Terug naar boven Go down
http://gsf3.nl.ae
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di apr 10, 2012 3:34 am

Mje schreef:
GameHero12 schreef:
ik zou de wereld in een krater veranderen en zelf ontsnappen met een ruimteschip
Oké, ik ben niet erg duidelijk geweest bij de regels. Ten eerste: wees serieus! (dat ga ik meteen toevoegen aan de regels). Ten tweede; Speel geen toneel. Ook dat ga ik toevoegen aan de regels.

nee, aardige mensen, en alle dieren meenemen, en de slechte weglaten

of de goede blijven op aarde en de slechte de ruimte in geschoten

en ik meen het

Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di apr 10, 2012 3:35 am

uhm ...

ik zou doen ... uh...

veel mensen sturen naar landen waar het minder goed gaat en hun leren hoe ze in die landen beter te werk moeten gaan. en een help beginnetje geven. en de basen van de landen in afrika vervangen door betere basen want het geld dat we naar bijvoorbeeld afrika sturen gaat voor het meeste deel naar de maatschappij van dat land en niet naar waar het echt nodig is.

29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.

28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
Terug naar boven Go down
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di apr 10, 2012 3:37 am

hij heeft het bericht al groter gemaakt

Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di apr 10, 2012 3:37 am

ja... trouwens dat hoorde bij het bericht van mij wat erna kwam. en je moet blijven weten dat jouw forum wel in mijn forum is dus dat betekent dat ik nog wel alle regels kan goed of fout keuren bij dit forum.

Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

bluegames1 schreef:
ja... trouwens dat hoorde bij het bericht van mij wat erna kwam. en je moet blijven weten dat jouw forum wel in mijn forum is dus dat betekent dat ik nog wel alle regels kan goed of fout keuren bij dit forum.
Dat is waar, maar ik heb je nog niets zien wijzigen.

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di apr 10, 2012 3:38 am

nee te lui

Terug naar boven Go down
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di apr 10, 2012 3:38 am

ik pas mijn antwoord aan.

alle schurken wegsturen naar de ruimte/een onbewoond eiland, en dan is alles veilig

zijn dat al 25 woorden?

Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di apr 10, 2012 3:39 am

GameHero12 schreef:
ik pas mijn antwoord aan.

alle schurken wegsturen naar de ruimte/een onbewoond eiland, en dan is alles veilig

zijn dat al 25 woorden?
Het is een serieus antwoordt. Goed genoeg voor mij hoor!

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di apr 10, 2012 5:14 am

Ik zou ervoor zorgen dat stelen en doden iets ondenkbaars is, zoals vroeger en dat mensen niet meer onder extreme armoede of andere vorm van lijden lijden. Ook moeten er geen allesverwoestende natuurrampen zijn die velen het leven erg moeilijk maken. Maar zoals Mje al zei moet niet al het slechte verdwijnen want dan was alles normaal. Als alles maar fijn en goed was zijn leuke dingen niet meer leuk, omdat dat het enige is wat er is. Als er ook vervelende dingen zijn kun je meer van de leuke dingen genieten en deze respecteren.
Terug naar boven Go down
http://GrmpfhcGames.nl.ae/
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di apr 10, 2012 5:43 am

GrmpfhcGames schreef:
Ik zou ervoor zorgen dat stelen en doden iets ondenkbaars is, zoals vroeger en dat mensen niet meer onder extreme armoede of andere vorm van lijden lijden. Ook moeten er geen allesverwoestende natuurrampen zijn die velen het leven erg moeilijk maken. Maar zoals Mje al zei moet niet al het slechte verdwijnen want dan was alles normaal. Als alles maar fijn en goed was zijn leuke dingen niet meer leuk, omdat dat het enige is wat er is. Als er ook vervelende dingen zijn kun je meer van de leuke dingen genieten en deze respecteren.
Jij wilt dus dat er vooral veel plezier is op de planeet. Dat is inderdaad één ding! En de redenatie erachter vind ik ook geweldig! Bedankt voor je supergoede antwoord.

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di apr 10, 2012 6:49 am

Mje schreef:
bluegames1 schreef:
Ik vind deze regels wel fijn. Nou krijg je ten minste fatsoenlijke antwoorden in plaats van een paar woorden. Dan weet je alleen wat iemand vind, maar het is veel leuker en interessanter om te weten WAAROM iemand iets vind. In de meeste andere topics vind je dat niet, maar deze regels zetten je daartoe aan het denken waardoor je niet weer allerlei nutteloze topics krijgt. Nu heb je het ten minste ergens over (dit is TOTAAL NIET bedoeld om duidelijk te maken dat de rest van het forum erg slecht is, want ik vind het een erg leuk en gezellig forum. Ik ben er alleen laat mee begonnen omdat ik niet goed wist wat ik er mee aanmoest. Nu snap ik hoe je alles doet dus heb ik er ook meer plezier van om naar dit forum te gaan).
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di apr 10, 2012 8:01 am

GrmpfhcGames schreef:
Mje schreef:
bluegames1 schreef:
Ik vind deze regels wel fijn. Nou krijg je ten minste fatsoenlijke antwoorden in plaats van een paar woorden. Dan weet je alleen wat iemand vind, maar het is veel leuker en interessanter om te weten WAAROM iemand iets vind. In de meeste andere topics vind je dat niet, maar deze regels zetten je daartoe aan het denken waardoor je niet weer allerlei nutteloze topics krijgt. Nu heb je het ten minste ergens over (dit is TOTAAL NIET bedoeld om duidelijk te maken dat de rest van het forum erg slecht is, want ik vind het een erg leuk en gezellig forum. Ik ben er alleen laat mee begonnen omdat ik niet goed wist wat ik er mee aanmoest. Nu snap ik hoe je alles doet dus heb ik er ook meer plezier van om naar dit forum te gaan).
Ik ben er heel blij om dat je beter weet hoe dit forum werkt, en ik ben ook blij dat je de regels van mijn Miniforum met bijna exact dezelfde reden goed vindt als ik.

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   ma mei 21, 2012 8:14 am

Ik zou het liefst alles wat slecht is weg doen
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   ma mei 21, 2012 8:52 am

Maar waarom?? Daar is dit mini-forum namelijk voor bedoeld.
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   ma mei 21, 2012 8:54 am

de reden? Omdat ik dat wil, het goed is voor de mensen en het vrede en rust zal brengen
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   ma mei 21, 2012 5:04 pm

4t0mb0mb schreef:
Ok.

Stel, ALLES wat slecht is gaat weg. Behoefte aan vooruitgang dus ook, want dat komt alleen door ongeluk.
De maatschappij zou niet vooruit komen, alles zou voor altijd hetzelfde blijven omdat iedereen blij is met wat er is. Je merkt het dan niet, maar langzaam maar zeker stort de maatschappij daardoor in, waardoor we terug komen in het jaar 0. Maar aangezien we geen behoefte hebben voor vooruitgang blijven we daar, en gaan we weer achteruit enzovoorts...

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   ma mei 21, 2012 7:59 pm

Mje schreef:
4t0mb0mb schreef:
Ok.

Stel, ALLES wat slecht is gaat weg. Behoefte aan vooruitgang dus ook, want dat komt alleen door ongeluk.
De maatschappij zou niet vooruit komen, alles zou voor altijd hetzelfde blijven omdat iedereen blij is met wat er is. Je merkt het dan niet, maar langzaam maar zeker stort de maatschappij daardoor in, waardoor we terug komen in het jaar 0. Maar aangezien we geen behoefte hebben voor vooruitgang blijven we daar, en gaan we weer achteruit enzovoorts...

Dat is niet helemaal wat er dan gebeurt, de 'behoeften' gaan weg, maar iedereen doet zijn eigen ding, uitvinders blijven uitvinden maar deze uitvindingen zullen nooit meer slechte kanten hebben, maar geheel voldoen (indien het gelukt is) aan wat de uitvinder wenst. Neem de TV, de gestoorde uitvinder die dat heeft bedacht was eens op vakantie en genoot van het uitzicht, hij wilde het meenemen, maar hoe, was er maar een manier om dat thuis gewoon op de muur of in een kast te hebben of zo, hij ging thuis gewoon aan de slag met alles wat hij had, hij gebruikte een proefpersoon en zijn TV bestond uit een kastje met een draaiend rad erin die op de een of andere manier het licht op het beeldscherm kregen, hij slaagde erin om een menselijk hoofd op het scherm te krijgen met achterin de TV een soort camera. Wist hij veel dat mensen bedrogen, voorgelogen en verleid zouden worden door reclames op zíjn uitvinding. In mijn wereld, zouden we alleen op TV genieten van mooie uitzichten, documentaires, niet gewelddadige, niet enge, niet grove tekenfilms, ... normale films etc. Niet alle uitvindingen hoeven slecht te zijn, sterker nog, zonder de slechtheid zijn ze juist goed, wanneer ze met goede bedoeling zijn begonnen zoals de TV, maar er zouden nooit wapens zijn uitgevonden, wel boten, omdat die in de eerste instantie niet waren bedoeld andere gebieden te bereiken om vervolgens de mensen te vermoorden, te onderwerpen en het land in bezit te nemen, maar gewoon om op het water te kunnen gaan, en verder op zee te kunnen vissen. In mijn wereld was Amerika nu nog bevolkt door tig indianenstammen, het zou nooit Amerika hebben geheten en indianen zouden nooit zo geheten hebben. Ze zouden gewoon net als wij Nederlanders gewoon Azteken of Maya's geheten hebben. Hoezo indianen? het is mijlen en mijlen ver weg daar van India en ook van Indonesië mocht je dat bedoelen. Indianen? Dat zijn de mensen die een goed leven hebben in India.
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di mei 22, 2012 2:44 am

Lang antwoord! Dat mag ik N:D
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di mei 22, 2012 5:23 am

Oke N:)
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di mei 22, 2012 5:28 am

Kijk dan is bij mijn antwoord op dat van die vormen van vermaak
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di mei 22, 2012 5:29 am

Heb ik al gezien, maar laten we hier niet spammen. Als we het dat toch ergens willen doen, kan dat beter in een chat-topic
Terug naar boven Go down
4t0mb0mb
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   di mei 22, 2012 5:30 am

Oke, dan houden we ermee op, nog iets over het onderwerp?
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Als je de planeet op één manier kon veranderen, hoe zou je dat doen?   Vandaag om 1:02 pm

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  :: Guest mini forums :: Mje - Vreemde polls en Vergezochte vragen.-
Ga naar: