Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

Deel | 

verhall

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
foepgames1
Moderator

BerichtOnderwerp: verhall   ma nov 28, 2011 8:06 am

saamen vliegen ze in f-16 naar electric planet
daar ontmoeten se hun-game personages vrienden
HOOFDSTUK5 DE REIS
redhead whiteface en zentric vliegen naar square town waar de gevreesde cowboy foepgames woond
idereen doet voor hem wel een stapje opzij
naast hem woont een vriendelijke zakenman genaamd jasonbay13
die al jaren zaken met hem probeert te doen
als hij verhuisd krijgt hij 1000 dollar

maar hij wil niet weg hij is hier geboren en getogen
en ik ga hier ook dood zij hij altijd
tot de dag van vandaag.....

hoofdstuk6 het nieuwe team
toen mje readhead zentric whiteface en sonnie in squaretown aankwamen hoorden ze al van de legende van foepgames maar ze waren niet bang
alle mensen waren blij als hij er niet was hoe kan dat? dacht mje
hoofdstuk7 de indianenvloek
Google volgens de indianen een kwaaraardige god
zal ootit een grote steen op squaretown laten vallen
dan gaat de chemo fabriek kapot en alle mensen gaan dood

als er niet snel wat gedaan word zal of de god of imand anders de steen laten vallen
en daar heb je het al.. jor komt met een kolonie kranen op de berg af
gamehero wacht op de lading TNT die zouw komen
redhead ziet ze en waarshuwd idereen
idereen kijkt even en wacht op redhead die met de spullen zou komenaat met het team op de berg af
a daar is hij al
ok ik tel af roept sonnie 3,2,1 NU!
ideren rent naar gamehero en bind hem vast
hoofdstuk8 the falling stone
he wat zie ik nouw weer zecht mje?
is dat foepgames en jasonbay?

foepgames hoe kom je aan die rare vlekken op je gezicht?
het is het clack idereen gaad dood theclachrock is onze stad aan het verwoee......
oh nee roept mje nu moeten we jor bluegames en theclashrock verslaan!

Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: verhall   ma nov 28, 2011 6:33 pm

lol! verhall

29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.

29-9-2012 : Gsf news : Gsf bestaat vandaag 2jaar!

28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
Terug naar boven Go down
http://gsf3.nl.ae
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: verhall   ma nov 28, 2011 7:42 pm

het is inderdaad een lol! verhall

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: verhall   za jul 07, 2012 10:26 am

blub
Terug naar boven Go down
http://GrmpfhcGames.nl.ae/
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: verhall   za jul 07, 2012 7:30 pm

blob

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: verhall   Vandaag om 7:03 pm

Terug naar boven Go down

verhall
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  :: algemeen :: andere dingen-
Ga naar: