Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

Deel | 

Munten Shop

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30
AuteurBericht
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Munten Shop   za jul 30, 2011 4:29 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

je kunt munten krijgen door berichten te posten. met die munten kun je dingen kopen.

hier een lijst met wat je kan kopen , hieronder kun je het ook aanvragen !

_____________________________________________________________________________________________
munten shop
_____________________________________________________________________________________________
[quote]

*mini forum : 2500munten 1500munten!
zeg ook naam mini forum , en voor welke rang ze erop mogen.

*smiley (alleen met toestemming) : 200munten

*moderator chat : 500munten (je moet moderator (minimaal) zijn.)

*jouw game plaatsen bij Games 50munten

*jouw tekst (reclame of wat je ook wilt) op de voorpagina (als er 5 berichten zijn of minder als er hele grote zijn gaat de oudste weg) 30munten

Laatst aangepast door bluegames1 op za mei 12, 2012 3:40 am; in totaal 30 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
http://gsf3.nl.ae

AuteurBericht
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   zo jul 22, 2012 3:03 am

niks
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   zo jul 22, 2012 6:52 am

waaron zet je dan een xD smiley neer
Terug naar boven Go down
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   zo jul 22, 2012 6:57 am

weet ik niet
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   zo jul 22, 2012 7:26 am

?
Terug naar boven Go down
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   zo jul 22, 2012 7:28 am

??
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   ma jul 23, 2012 9:23 pm

Ik heb weer es muntjes te veel.
Ik wil een miniforum kopen.

TITEL: Beta's en Demo's
BESCHRIJVING: Post hier je gratis beta's of demo's, of eventueel een aanvraag voor spel testers!
VOOR WIE: Iedereen behalve guests.
WIE KAN POSTEN: Iedereen behalve guests.
WIE TOPICS KAN MAKEN: Iedereen

SORTEERT: Topic waarbij als laatste is gepost bovenaan.
HOOFDTOPIC (just copy & past from the message):

Welkom in dit miniforum van mij! Hier kan je demo's geven en spelen, of verzoeken doen aan of van testers!

[color=#ff0000][list=1][b]REGELS:[/b]
[*]Niet spammen! Spam wordt verwijderd. Bij veel spam kan je ook minnetjes verwachten.
[*]Niet schelden! Schelden wordt beloond met een minnetje!
[*]Niet demo's afkraken met "SLECHT!" of "BOE!". Geef in plaats daarvan een reden waarom je het slecht vindt. Daar hebben mensen tenminste iets aan!
[*]Als je een spel goed vindt, geef de maker van de topic een plusje! Dat is wel zo aardig hé? :)
[*]Topics die niets met dit onderwerp te maken hebben worden verwijderd.
[*]Voor elk spel maximaal 1 topic. Wel mag je meerdere spellen in 1 topic doen.
[*]Voor series ook maar 1 topic!
[*]GEEN reclame! Dat doe je in het reclame miniforum! Hier moet je onafgemaakte games neerzetten zodat je wat onderbouwde kritiek kan krijgen, of complimenten.
[*]Zodra een spel op het gamepodium wordt gezet wordt de bijbehorende topic hier gesloten. Dan kan je altijd in het RECLAME of JOUW GAMES miniforum over praten.[/list][/color]
Veel plezier!

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~

Laatst aangepast door Chiwo op ma jul 23, 2012 9:34 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   ma jul 23, 2012 9:32 pm

jij hebt veel munten N:P
Terug naar boven Go down
finnvv
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   di jul 24, 2012 6:14 pm

5336 dat zijn heel veel munten
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   di jul 24, 2012 7:06 pm

ja vind ik ook
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   wo jul 25, 2012 9:03 am

Wel een leuk mf
Terug naar boven Go down
http://GrmpfhcGames.nl.ae/
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   wo jul 25, 2012 9:14 am

Daarom N:P

Ik had bg een pb gestuurd.

Huiswerk! Van het forum dan. (door Mje):

Re: Huiswerk! Van het forum dan. (door BlueGames1):

Re: Re: Huiswerk! Van het forum dan. (door Mje):

Re: Re: Re: Huiswerk! Van het forum dan. (door BlueGames1):

Nu ik er over nadenk wil ik toch bij alles uitstel, behalve het MF N:P
Dat MF is tocxh wel wat belangrijker dan die games xD

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
Jor
Administrator

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   wo jul 25, 2012 8:54 pm

ik heb ook veel munten
Terug naar boven Go down
http://www.youtube.com/user/obijorkenobi
Jor
Administrator

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   wo jul 25, 2012 8:54 pm

de helft ofzo XD
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   wo jul 25, 2012 10:52 pm

daarmee kan je alsnog veel xD

Hey...
Jor's onderschrift schreef:
Vrij pittig slechte gamemaker die het leuk vind om filmpjes te maken.

Jij bent neit slecht!

En die tweede zin in je onderschrift bewijst dat! Die leukste jor games zijn leuk!

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
Jor
Administrator

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   wo jul 25, 2012 11:55 pm

dat zijn er 3 :s
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   do jul 26, 2012 9:01 pm

weeet ik.

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
Jor
Administrator

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   do jul 26, 2012 11:53 pm

dus dan ben je niet echt goed XD
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   do jul 26, 2012 11:59 pm

lol!
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   vr jul 27, 2012 7:31 am

Nee, hij had het over de games die stonden gelinkt in de 2e zin van je onderschrift, niet over de 3 games in je onderschrift.
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   vr jul 27, 2012 8:19 pm

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Een kleine ster in je onderschrift xD

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   vr jul 27, 2012 8:40 pm

lol!
Terug naar boven Go down
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   vr jul 27, 2012 11:57 pm

Lekker nuchter XD
Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   za jul 28, 2012 1:51 am

ik ga niet terug lezen al dit.

29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.

29-9-2012 : Gsf news : Gsf bestaat vandaag 2jaar!

28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
Terug naar boven Go down
http://gsf3.nl.ae
GrmpfhcGames
Operator

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   za jul 28, 2012 3:19 am

Mje had een aanvraag voor een mf
Terug naar boven Go down
blacko
Gsf'r

BerichtOnderwerp: Re: Munten Shop   za jul 28, 2012 7:24 pm

klopt