Gsf3 GameStudioForum V3.8 |
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen. |
|
einde gs , gsf...
5
5
2
| |
| Auteur | Bericht |
|---|
bluegames1 Owner

| Onderwerp: einde gs , gsf... za nov 12, 2011 9:05 am | |
| ik hoor en ik zie dat de serieuze game makers geen games meer maken en allemaal pauze houden... ik hoor en ik zie dat gsf geen veel bezoekers meer krijgen nog maar van 1 iemand exclusief mij zelf... ik weet niet zeker of er mensen gaan stoppen omdat het saai word , zeg plz even hier onder wat ik nog kan doen om het weer een beetje leuk te maken !!! _________________ 30-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.2 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.
29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.
29-9-2012 : Gsf news : Gsf bestaat vandaag 2jaar!
28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
|
|  | | bluegames1 Owner

| Onderwerp: Re: einde gs , gsf... za nov 12, 2011 9:07 am | |
| ook al gaat 1 iemand het maar lezen  _________________ 30-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.2 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.
29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.
28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
|
|  | | Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: einde gs , gsf... za nov 12, 2011 9:42 am | |
| Sorry, ik houd gewoon een pauze... inspiloos, snappie? Maar wel jammer dat hier bijna nooit iemand komt... Reclame maken op gs voor meer bezoekerd? _________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
Vaarwel. ~Mje, zondag 5 augustus 2012~ |
|
|  | | bluegames1 Owner

| Onderwerp: Re: einde gs , gsf... za nov 12, 2011 11:37 am | |
| graag als je mee wilt helpen  _________________ 30-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.2 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.
|
|  | | Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: einde gs , gsf... za nov 12, 2011 12:32 pm | |
| kweenie hoe _________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
|
|  | | bluegames1 Owner

| Onderwerp: Re: einde gs , gsf... za nov 12, 2011 12:57 pm | |
| een reclame bericht op gs die je morgen dan weer wist of zo zal wel cool zijn als je wilt , ik heb het al gedaan  . _________________ 30-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.2 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.
|
|  | | Mje Adv. Operator

| Onderwerp: Re: einde gs , gsf... za nov 12, 2011 1:08 pm | |
| dan hoeft het dus iet :P _________________ Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.
|
|  | | foepgames1 Moderator

| Onderwerp: Re: einde gs , gsf... zo nov 13, 2011 10:42 am | |
| ik heb al een paar mensen van school gezecht 1 denkt erover na en de rest vind het stom |
|  | | foepgames1 Moderator

| Onderwerp: Re: einde gs , gsf... zo nov 13, 2011 10:43 am | |
| ik ga denk ik een game uitbrengen waaro gsf ZO leuk is (mischien stop ik er zelf ook mee) |
|  | | bluegames1 Owner

| Onderwerp: Re: einde gs , gsf... zo nov 13, 2011 11:17 am | |
| ow... wel bedankt _________________ 30-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.2 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.
|
|  | | |
| | Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|