Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.
BlueGames, gecondoleerd552
Deel | 

BlueGames, gecondoleerd

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga jij BlueGames hiermee steunen?
Ja!
100%
 100% [ 5 ]
Nee...
0%
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 5

AuteurBericht
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: BlueGames, gecondoleerd   za okt 29, 2011 4:52 pm

Ik vind het echt heel erg voor je dat Kimmy dood is en dat je nu nog maar 1 hond over hebt... Maar ja, welzijn van je hond gaat voor het welzijn van jezelf, en als je hond kanke r heeft is het enige menselijke om te doen hem(haar?) te laten inslapen. Je hebt een goede keus gemaakt, ookal is het neit prettig voor jou. Maar denk zo: Nu heeft Kimmy geen pijn meer.

Als het mogelijk is, zal ik je op zoveel mogelijk punten in deze virtuele computerwereld steunen, samen met zoveel mogelijk anderen. (POLL: IEDEREEN moet BlueGames steunen! Steun jij hem? ZEG DAN JA! Steun je hem niet? Tsja...)

Ik hoop voor je dat je genoeg beeldmateriaal van Kimmy hebt om hem zo vaak mogelijk dicht bij je te hebben. Dan zal dat je een beetje troosten, zoals het ook bij mij deed toen mijn kat dood was.

Ik hoop voor je dat je nog zoveel mogelijk plezier met Loeka hebt, want gelukkig leeft die nog wel.

Grts, Mje (en alle anderen die JA stemmen)

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~
Terug naar boven Go down
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: BlueGames, gecondoleerd   za okt 29, 2011 4:57 pm

Sterkte Bluegames...

- Gameworld RPG (met BlueGames1)
- GameHero & The ZOZO's (met Sonnie99)
Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: BlueGames, gecondoleerd   za okt 29, 2011 5:05 pm

thanks ! thanks mje en thanks gamehero ! erg bedankt allemaal (; !

er is trouwens een hulp hond alleen die word afgekeurd (labarador)omdat ie al 10 is , die kan deuren open doen en zelfs boodschappen doen !!! nu die is af gekeurd hebben ze een huis voor hm nodig , (of hij komt bij ons of hij word verplaats naar een huis met allemaal chichuaua's (of zoeiets) die hem dan bijten en zo) maar hij heeft ook martrozen dus zal nog een paar maanden leven ! maar is wel leuk om een hond te hebben en hem een goed huis te geven met super coole truckjes N:D

29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.

29-9-2012 : Gsf news : Gsf bestaat vandaag 2jaar!

28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
Terug naar boven Go down
http://gsf3.nl.ae
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: BlueGames, gecondoleerd   za okt 29, 2011 5:06 pm

ook als er bij een weg een fietser aan komt dan duwt die je opzei en zo N:D echt cool (alleen ik heb hem nooit gezien...)

29-9-2012 : Gsf-R news : update 4.0.1 Alpha is uit , maar alleen nog voor alpha accounts.

28-9-2012 : Gsf-R news : het nieuws over Gsf reunion dat dat misschien komt is vertelt.
Terug naar boven Go down
GameHero12
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: BlueGames, gecondoleerd   za okt 29, 2011 5:12 pm

BlueGames1 schreef:
ook als er bij een weg een fietser aan komt dan duwt die je opzei en zo N:D echt cool (alleen ik heb hem nooit gezien...)
Wow :o
das idd cool!

- Gameworld RPG (met BlueGames1)
- GameHero & The ZOZO's (met Sonnie99)
Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: BlueGames, gecondoleerd   za okt 29, 2011 5:26 pm

ja N:D en hij kan zelf boodschappen doen , dan geef je hem een mandje en een boodschappen lijstje erin en dan loopt ie zelf naar de winkel en dan pakken de mensen van de boodschappenlijsten de spullen en dan neemt ie het weer mee terug (met eten dus xD)

best knap (volgens mij deed ie het zo ik hoorde het van mijn broer dus...)

Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: BlueGames, gecondoleerd   za okt 29, 2011 6:09 pm

wow

EN ff een vraagje.

Waarom rekent gsf3 kanke r als scheldwoord?

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: BlueGames, gecondoleerd   zo okt 30, 2011 3:14 am

hadden ik en jay bedacht om te voorkomen dat er met kanke r op deze site word gescholden!
als mensen praten over de ziekte in een niet-scheldwoord vorm dan vind ik het best maar er mee gescholden worden gaat te ver snap je

Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: BlueGames, gecondoleerd   zo okt 30, 2011 3:40 am

ok, dat begrijp ik

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
bluegames1
Owner
Owner

BerichtOnderwerp: Re: BlueGames, gecondoleerd   wo nov 09, 2011 2:16 am

ik ehb een nieuwe hond zondag opgehaald !!! hij is even oud als (loeka) mijn 2e hond dus we konden geen nieuwe naam geven , dus hij heet Paris. ik haat die naam N:D. hij is nu een anderhalf jaar oud N:D niet die ene hond wat ik ergens hier boven zei... maar ik ben er wel blij mee N:D

Terug naar boven Go down

BlueGames, gecondoleerd

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  ::  :: -