Gsf3
Welkom op Gsf 3

Hier volgen een aantal regels:

1. Niet spammen , overal lol! achter zetten en db's maken.
je mag wel gewoon als je wat meer berichten wilt mag je wel gewoon wat plaatsen natuurlijk!

2. Niet schelden , ruzie maken , bedreigen of iets anders doen wat de ander niet leuk vind tenzei die gene zich gewoon aanstelt =D

3. veel plezier hebben

Gsf3

GameStudioForum V3.8

IndexPortalFAQRegistrerenInloggenGames
12-10-2012 : De ''Gsf-Reunion 4.0.4 alpha'' update is uit. Alle Alpha accounts zijn gegeven. Je kunt geen Alpha Account meer krijgen. Mensen met een alpha account : Mysterious , Mje267 , Gamehero12 , Grmpfhcgames , Zup , GidoVerheijen.

Deel | 

Mje Universe

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Mje Universe   zo okt 09, 2011 7:25 am

Al mijn games spelen zich af in 'Mje Universe', hoewel sommige in gamemakers universe afspelen, maar daar gaat het even neit om. Het gaat erom, wat wil je weten over Mje Universe? Zoals: Hoe kom je op het idee van dit karakter. En waarom heb je die plek gemaakt?

Al die informatie ga ik samenvatten in een webpagina, zodra het genoeg informatie is.
Reageer!

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
~Mje, zondag 5 augustus 2012~

Laatst aangepast door Mje op wo okt 12, 2011 7:23 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Jor
Administrator

BerichtOnderwerp: Re: Mje Universe   ma okt 10, 2011 3:55 am

hoe kwam je op het idee?
hoeveel karakters zijn er?
hoelang deed je er over?
hoe kom je aan je inspiratie?
hoi?
Terug naar boven Go down
http://www.youtube.com/user/obijorkenobi
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Mje Universe   ma okt 10, 2011 4:07 am

Jor schreef:
hoe kwam je op het idee?
hoeveel karakters zijn er?
hoelang deed je er over?
hoe kom je aan je inspiratie?
hoi?
Humor :D

Ik ben bezig om dat soort hoofdvragen te beantwoorden

Nou, na 4 jaar op de Klokhuis Gamestudio te zitten begin ik het toch echt zat te worden, ook door het genaap. Ik heb veel ruzies meegemaakt, maar ook veel momenten van prachtige games. De Klokhuis Gamestudio heeft me geïnspireerd om spellen te maken, wat ik nu met GameMaker 8 van Yoyogames doe. Ook heeft de gamestudio een deel van mijn leven beïnvloed. Tuurlijk, als ik het niet ontdekt had zou ik misschien nu buitenspelen of veel meer leren en weten en alleen maar tienen halen op school. Maar ook heeft het me een stuk minder verlegen gemaakt op het internet. En in het echte leven. Daarvoor ben ik jullie dankbaar. Een andere reden dat ik stop is vrije tijd. Daar krijg ik steeds minder van, en vooral in de tweede klas van een gymnasium. Jullie (de meesten) zijn allemaal heel aardig voor me geweest in de afgelopen 4 jaar. Af en toe op het forum online, maar dat is alles.

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
Mje
Adv. Operator

BerichtOnderwerp: Re: Mje Universe   ma okt 10, 2011 4:09 am

Dit kleine lapje tekst heb ik tot nu toe
Citaat :
Mje Universe
Bijna al mijn games, al mijn verhalen, spelen zich af in het Mje Universe. Het is gecreëerd door een god, waarvan we de naam niet weten. Bijna alle normale natuurwetten van ons eigen universum spelen daar af, behalve dan het feit dat er naast fysieke kracht ook magie wordt gebruikt. Er leven verschillende rassen:
Mensen (de roze poppetjes)
Zalonki (wezens met lichtrode tot donkerrode huidskleur, en/of witachtige huidskleur)
Syraniën (wezens met een blauwe huidskleur)
Xerdianen (wezens die hoger geëvalueerd zijn dan de meeste wezens (nog in geen enkele game gezien))
Kwallen (Zoals de Rode Kwal, Blauwe Kwal, etc.)
Kikkers (Zoals de Rode Kikker)
Overig (wezens die het niet waard zijn om apart in te delen vanwege schaarse voorkomen)

Planeten en belangrijke plaatsen
Alleen de Xerdianen beschikken over ruimteschepen, en de Rode Kikker en Rode Kwal hebben de technologie gestolen. Ook hebben de Xerdianen hun technologie voor een deel aan de Mensen gegeven.
Bijna alle planeten in het Mje Universe zijn onbewoond.
Hier een overzicht met de belangrijkste planeten, met de belangrijkste plaatsen:
Aarde (Mensen)
De Aarde is een normale planeet, groen land, blauw water, en blauwe lucht. Het is grotendeels bevolkt.
High City
Lostopolis
Vulcano Island
Dimension Portal
Ruimtestation
Mje Planet (Syraniën)
Deze planeet lijkt grotendeels op de aarde, maar is door een ander volk bewoond. Dit is een verzamelplaats voor bijna alle rassen. Deze planeet is ongeveer half zo groot als de Aarde
Lostopolis
Mountain Forest
Green Coast
Magical Lake
Lone Prison
Desert Ruins
Polar Islands
Sand Coast
Desert House
Southern Pole
Hot Desert
Mountain Peeks
Riverway
Marzon Jungle
Flantasiara (Zalonki)
Op deze planeet leven de Zalonki, ze hebben meestal een hekel aan geweld en laten de natuur zo intact mogelijk. Helaas kan de vrede niet altijd blijven bestaan, ooit moeten de Zalonki daar weg, elk jaar komt de planeet een paar centimeter dichter bij hun ster. Hier werd Zentric gevonden.
Black Comet (Rode Kikker)
Eigenlijk is dit niet echt een planeet, maar een komeet. Toch noem ik hem hier, omdat het zeer belangrijk is. Het is de schuilplaats en woonplaats van de Rode Kikker, en is zeer zwaar bewaakt! Als je binnen een paar 100 kilometer komt is het gedaan met je.
Comet Core
Sheandaor (Overig)
Deze plek is voor het grootste deel spiritueel. Hier leven zeer weinig wezens, en alle wezens die hier zijn, verlangen naar vrede en rust. (met uitzondering van de monsters)
Urban Jungle
Space Palace
Mind Forest
Eternity
Meladeonia (Xerdianen)
De planeet van de Xerdianen is zeer goed bewaakt. Je kan maar via 1 kant naar binnen, en daar wordt je ziel gescand. Als je afwijkt van hun leefregels vernietigen ze je. Zo blijft hun planeet in vrede en blijft hun beschaving groeien. Nog nooit is er iemand heengegaan. Vanuit de ruimte kun je zien dat bijna de hele planeet is bevolkt.
???
Puoalodana (van alles en nogwat)
Dit is de verzamelplaats van alle slechte boeven. Zodra je in de buurt komt, wordt je gevangen genomen en gegijzeld. De Stekel heerst hier met ijzeren vuist, en alle kleine boeven gehoorzamen hem.
Black City
Crime House

Volkeren:
Natuurlijk zijn er ook veel meer plekken, maar dit zijn de belangrijkste. Het info over de wezens:
Mensen:
Iedereen kent ze wel. De meeste leven op aarde, en gebruiken vooral geweld om hun doel te bereiken, maar sommige nemen de tijd om magie te leren.
Zalonki:
Een groep wezens die ik gemaakt had omdat ik een naam nodig had. De meeste hebben een rode, of witte huidskleur, maar er zijn uitzonderingen. Ze leven op Flantasiara en hebben een hekel aan geweld. Ze hebben wel moeite om hun emoties onder controle te houden. Het zijn herbivoren, ze eten nooit vlees, omdat ze daar ernstige ziektes van krijgen, en ze een hekel hebben aan moorden (van dieren). Ze laten de natuur op hun planeet zo veel mogelijk intact. Dit is het volk waar Redhead en Whiteface onder vallen.
Syraniën
Dit is een volk dat leeft op vrede en rust. Ze leven op Mje Planet en er is nog nooit oorlog uitgebroken. Ze zijn meestal blauw van huidskleur. Er is nog nooit oorlog op hun planeet uitgebroken, en hoewel ze vredig zijn, lachen ze bij het idee om alle gewelddadige wezens in de kern van hun eigen planeet te gooien. De Syraniën zijn nog niet zo bekent, maar ze zullen steeds vaker in spellen voor komen.
Xerdianen:
Een volk dat zowel magisch als technologisch ver op hun tijd vooruit zijn. Ze hebben onder andere ruimteschepen uitgevonden, maar schurken hebben de technologie gestolen. Dit ras houdt van vrede, maar bestempelen alle andere rassen als agressieve holbewoners, puur omdat ze minder geëvolutioneerd zijn dat andere wezens zijn. Ze verdedigen hun geliefde planeet met zielvernietigende wapens. Ze hebben speciale krachten, waaronder het zichtbaar en onzichtbaar worden, evenals het innemen van lichamen. De hoogste leiders kunnen met hun gedachten en zeer veel concentratie het materiële vlak veranderen.
Kwallen:
Een berucht volk, dat zijn goede naam heeft verloren door de Rode Kwal en de Blauwe Kwal. Hun planeet is in twee helften verdeeld. De ene kant is voor de superschurken, en de andere kant is voor de vredeliefende.
Kikkers:
Een agressief volk dat altijd fysiek geweld gebruikt om hun doel te bereiken. Ze zouden niets meer willen dan van iedereen een slaaf te maken en ze eeuwig te martelen, hoewel er uitzonderingen zijn.
Overig:
Dit zijn alle volkeren die (1) te klein zijn om op te noemen (2)

In het document ziet het er geordender uit en ik ga er een soort wiki over maken, dus niet alles in 1 pagina proppen, waardoor het ook overzichtelijk wordt. En die van overig... ik moest toen ik net aan (2) begon weg, dus heb ik die nniet

Vaarwel.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Mje Universe   Vandaag om 5:35 am

Terug naar boven Go down

Mje Universe
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gsf3  :: algemeen :: gamestudio-
Ga naar: